Gana karštai diskutavę komitetuose, Klaipėdos miesto tarybos posėdyje politikai, svarstydami siūlymą dėl naujos viešojo transporto rūšies diegimo, į ilgas kalbas nesileido.
Politikai pritarė siūlymui, kad mieste ateityje atsirastų BRT autobusų trasos, o tai, paprastai tariant, yra elektriniai autobusai, važiuojantys atskira eismo juosta.
Taip pat pritarta ir gairėms, numatančioms, kaip planai bus įgyvendinti, bei jų įtraukimui į svarbius miesto dokumentus.
Įgyvendinus šį projektą, Klaipėdoje atsirastų BRT trasa, kurioje tam tikrose dalyse bortais būtų atskirtos autobusų juostos, kai kur numatoma palikti vietos ir individualiam transportui, o kai kur, pavyzdžiui, Tiltų ir Herkaus Manto gatvėse – riboti jį.
Įgyvendinant šį projektą reikėtų investuoti į gatvių modernizavimą, eismo valdymo sistemą.
Iki 2030 m. turėtų atsirasti trys eismo koridoriai, ketinama įsigyti 49 elektra varomus autobusus.
Prieš skelbiant balsavimą dėl šio klausimo, kai kurie tarybos nariai teigė, kad veikiausiai didesnių diskusijų šia tema dar bus.
Anot miesto tarybos nario Arvydo Vaitkaus, gali būti, kad prie šio klausimo dar teks grįžti svarstant niuansus dėl eismo sankryžose, elektrinių autobusų juostų atskyrimo borteliais.
Miesto tarybos narys Saulius Budinas prognozavo, kad būtent dėl numatomo eismo juostų tipo gali kilti problemų ir nuogąstavo dėl prailgintų elektrinių autobusų eismo Tiltų gatve ir Biržos tiltu. Tarybos nariui nerimą kelia vibracijos klausimai, ar senas tiltas išlaikys tokius didelius autobusus.
Politikė Judita Simonavičiūtė išreiškė pageidavimą, kad, rengiant jau konkrečius šio projekto įgyvendinimo planus, miesto tarybos nariai galėtų su jais susipažinti.
Naujausi komentarai