Pereiti į pagrindinį turinį

Papiktino „Pasiruošk pride“ reklama: nesuprantu, su kuo mane tapatina

2024-07-16 11:50

Parduotuvės „Douglas“ klientas Darius perka tiek šios parduotuvės interneto svetainėje, tiek gyvai. Klaipėdietį pribloškė netikėtai iš pardavėjų gautas reklaminis laiškas „Pasiruošk PRIDE“, papuoštas vaivorykštės ir besidažančių vyrų atvaizdu.

 Raginimas: reklaminį naujienlaiškį klaipėdietis suprato kaip paskatinimą dalyvauti homoseksualų parade.
Raginimas: reklaminį naujienlaiškį klaipėdietis suprato kaip paskatinimą dalyvauti homoseksualų parade. / Vilmanto Raupelio nuotr.

Sutapatino su gėjais?

„Nuotraukose prie laiško – trečios lyties atstovai, kitaip nemoku jų pavadinti, – su ūsais ir barzda žmonės dažosi akis. Kaip jūs galvojate, ar tai moralu, ar tai yra etiška? Norėjau prisiskambinti šios parduotuvės atstovams. Telefono ragelio niekas nekėlė. Pirmiausia šokiravo kreipinys liepiamąja nuosaka „Pasiruošk“. Kaip taip galima? Nesuprantu, su kuo mane tapatina. Esu pasipiktinęs. Kokių kitų pasiūlymų reikia laukti? Įtariu, kad tokias žinutes elektroniniu paštu gavo ne vienas tūkstantis žmonių. Mano nuomone, tai yra nenormalu. Kitos seksualinės orientacijos asmenys gali būti savo rate. Kodėl kosmetikos ir parfumerijos parduotuvė, norėdama įtikti visiems, leidžia sau įžeidinėti žmones? Kodėl man taip įsakmiai patariama pasiruošti gėjų eitynėms? Mane tai žeidžia. Galbūt tai smulkmena, galima paskaityti, pažiūrėti, pasijuokti ir pamiršti. Bet gal reikia išlaikyti saiką. Prisiminkime, kai buvo išleisti tam tikros moters kūno vietos skonio traškučiai. Manau, nereikėtų tokia reklama vaikščioti peilio ašmenimis“, – kalbėjo 53 metų klaipėdietis.

Darius pasakojo skambinęs keturiems parduotuvės darbuotojams, bet iš ragelio sklido tik automatiškai atsiliepiantis įrašytas balsas.

Klaipėdietis teigė pasijutęs tarsi skambintų į kokią gydymo įstaigą.

Deklaruoja toleranciją

Dienraštis „Klaipėda“ susisiekė su minėtos parduotuvės rinkodaros vadove Baltijos šalims Violeta Byčiuviene.

Ji patikino, kad įmonės politika įpareigoja atsakyti į visas iš klientų gautas užklausas. Kodėl klaipėdiečiui niekas iš bendrovės neperskambino, nežinia.

Kodėl kosmetikos ir parfumerijos parduotuvė, norėdama įtikti visiems, leidžia sau įžeidinėti žmones?

Pasak V. Byčiuvienės, „Douglas“ yra tarptautinis tinklas, turintis labai aiškias pasaulietiškas vertybes.

„Mūsų veiklos principuose atvirai deklaruojama, kad mes esame atviri kiekvieno žmogaus unikalumui ir nediskriminuojame jo dėl jo religijos, rasės, lyties, seksualinės orientacijos ar kitokio požiūrio, jei tik jis nėra nusikalstamas, – atsakyme dienraščio redakcijai teigė rinkodaros vadovė. – Mes gerbiame kiekvieno savo kliento nuomonę ir suprantame, kad vieniems mūsų vertybės gali atrodyti drąsios ar net nepriimtinos, o kitiems – artimos ir savaime suprantamos, tačiau jos yra mūsų identiteto dalis, todėl būtų neteisinga ir nerimta jų išsižadėti bandant įsiteikti kiekvienam, kurio nuomonė yra kitokia. Turėti skirtingą nuomonę yra abiejų šalių teisė ir ji turi būti gerbiama.“

Vieni palaiko, kiti peikia

V. Byčiuvienė pripažino, kad aštresnių pasisakymų dėl tokios įmonės pozicijos pasitaiko, bet jie nėra dažni, o dėl tvirto vertybinio pagrindo iš klientų sulaukiama daugiau palaikymo nei kritikos.

Pasirodo, „Douglas“ tinklas jau ne pirmus metus tarptautiniu mastu birželį dedikuoja tolerancijai ir meilei tokia forma, kokia žmogui yra priimtina.

V. Byčiuvienė teigė, kad skaitytojo minėtas naujienlaiškis tikrai nebuvo tiesioginis kvietimas ar raginimas dalyvauti eitynėse, o įprastas to mėnesio temos naujienlaiškis.

Esą, jei šio naujienlaiškio antraštė būtų „Pasiruošk išleistuvėms“ arba „Vestuvių makiažo tendencijos“, jis tikrai nebūtų vertinamas kaip netinkamas ar turintis paslėptą potekstę.

„Todėl labai gaila, kad skaitytojas taip jautriai į tai sureagavo ir priėmė mūsų siųstą informaciją iš neigiamos pusės. Informaciją savo klientams siunčiame tik jiems davus sutikimą gauti „Douglas“ naujienlaiškius ir visada suteikiame galimybę jo atsisakyti, jei turinys yra neaktualus“, – komentavo rinkodaros vadovė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų