Pereiti į pagrindinį turinį

Pradedami Palangos aplinkkelio tiesimo darbai

2014-03-04 12:35
DMN inf.

2014 m. kovo 4-oji tapo istorine data – prasidedami Palangos aplinkkelio statybos darbai.

Palangos aplinkkeliui - privačios lėšos
Palangos aplinkkeliui - privačios lėšos / Vytauto Liaudanskio nuotr.

2014 m. kovo 4-oji tapo istorine data – prasidedami Palangos aplinkkelio statybos darbai. Aplinkkelis bus tiesiamas įgyvendinant viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektą „Palangos aplinkkelio tiesimas ir eksploatacinė priežiūra“. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos yra pirmoji valstybės institucija, pradėjusi įgyvendinti tokį projektą.

„Kaip buvęs susisiekimo ministras džiaugiuosi, kad būtent susisiekimo srityje įgyvendinamas pirmasis viešosios ir privačiosios partnerystės projektas, kurio naudą pajus ir Palangoje gyvenantys žmonės, ir transporto priemonių vairuotojai, pervežantys krovinius. Šiuo aplinkkeliu bus išspręsta automobilių srauto problema,“ – pažymėjo premjeras Algirdas Butkevičius.

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius taip pat palankiai atsiliepia apie naują iniciatyvą, kai šalyje kelių statybai naudojami alternatyvūs finansavimo šaltiniai. „Šis projektas valstybinės reikšmės keliuose yra pirmas ir, esu tikras, sėkmingas bandymas derinti privačią ir viešą partnerystę. Džiaugiuosi, kad aplinkkelis pirmiausia leis lengviau atsipūsti Palangai: sumažės sunkiasvorio transporto srautai, aplinkos tarša, automobilių spūstys.“

Projekto trukmė – 25-eri metai, kaina – 123,575 mln. litų. Valstybė už atliktus darbus ir paslaugas pradės mokėti nuo 2015 m., atlygį išmokės per 23-ejus metus. Statybos darbus, kurie pagal sutartį turi būti baigti iki 2015 m. balandžio 30 d., vykdys bendrovės „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių plentas“.

Įgyvendinus projektą, prie Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į dobilo formos skirtingų lygių sankryžą, aplinkkelyje atsiras dar dvi vieno lygio sankryžos. Palangos aplinkkelis bus dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis – 7,5 m, ir taps magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja dalimi.

Teigiama, kad naujasis aplinkkelis bus patogus ne tik vairuotojams, bet ir iš esmės pagerins ekologinę situaciją prie Palangos. Ypač svarbu, kad į Latviją krovinius vežantys tranzito automobiliai netrikdys palangiškių ir kurorto svečių ramybės – pagrindiniai transporto srautai iš Klaipėdos jūrų uosto aplenks šį unikalų Baltijos pajūrio kampelį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų