Delsia spūstyse
Dėl esą prastai organizuojamo traukinių eismo Rimkų geležinkelio pervažoje žmonės į Klaipėdos miesto savivaldybę kreipiasi nebe pirmą kartą.
Vis dėlto prašymai koreguoti eismo tvarką reikiamų ausų nepasiekia.
"Kiekvieną dieną piko metu, ryte ir vakare, vis dar neišspręsta problema – Rimkų pervaža. Miesto valdžia žadėjo, bet neištesėjo, kad piko metu traukinių srauto nebus. Daugybę metų stovime spūstyse po 20–30 min. Pažymėtina, kad iš grafiko "išeina" ir viešasis transportas – vaikai vėluoja į mokyklas, mes nespėjame į darbus. Nesvarbu, kada išvažiuoji iš namų. Kam tada reikalingas viešojo transporto grafikas?" – klausė gyventojai.
"Bandome judinti"
Esą rytais, didžiausio transporto srauto metu, pervaža uždaroma kas kelias minutes.
"Lapkričio 19-ąją 7.18 val. pervaža uždaryta, 7.25 val. – uždaryta, 7.30 val. vėl uždaryta. Kitą dieną situacija ta pati. Suprantama, kai pralekia keleivinis traukinys, na, bet krovininių traukinių stumdymasis pirmyn atgal yra nedovanotinas. Kada bus paviešintas traukinių "stumdymosi" grafikas?" – teiravosi žmonės.
Dar šiemet miesto savivaldybė kreipėsi į bendrovę "Lietuvos geležinkeliai", prašydama atsižvelgti į uostamiesčio vairuotojų skundus. Tačiau, panašu, savivaldybei nepavaldi bendrovė imtis rimtų veiksmų nesiteikė.
"Tąkart jie, kaip visada, atsakė, kad žiūrės, nagrinės srautus, darys. Dabar vėl persiunčiau "Lietuvos geležinkeliams" gyventojų užklausą, bet, deja, atsakymo taip pat nesulaukiu. Patys, kiek galime, bandome judinti", – ketvirtadienį sakė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Stengiasi patenkinti lūkesčius
Kaip teigė bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento atstovas Gintaras Liubinas, siekdami užtikrinti kuo sklandesnį susisiekimą Klaipėdos miesto gyventojams, šių metų pradžioje "Lietuvos geležinkeliai" priėmė sprendimą Klaipėdoje piko valandomis sustabdyti visus traukinių manevravimo darbus, ir šio nutarimo griežtai laikomasi.
Išimtys yra ypatingai retos – tik labai neatidėliotinais atvejais.
Eismo valdymo departamento vadovai informavo, kad lapkričio 19–20 d. rytiniu metu jokie traukinių manevravimo darbai nebuvo atliekami.
Tiek lapkričio 19-ąją, tiek lapkričio 20-ąją tarp 7.20 val. ir 7.30 val. vyko keleivinis traukinys Nr. 502 Šilutė–Klaipėda. Lapkričio 19-ąją 7.25 val. važiavo krovininis traukinys į Draugystės stotį, kuriam pravažiavus, buvo leidžiamas keleivinis traukinys Nr. 502, vykstantis iš Šilutės į Klaipėdą.
"Atkreiptinas dėmesys, kad keleivių pageidavimu nuo praėjusių metų pabaigos papildomai atidarytas naujasis maršrutas Klaipėda–Šilutė–Klaipėda, kuris turi įtakos eismui, nes rytais šiuo maršrutu žmonės vyksta į darbus, vaikai – į mokyklas, o vakarais – atgal", – komentavo bendrovės atstovas.
"Lietuvos geležinkeliai" nuolatos ieško būdų, kaip geriausiai organizuoti traukinių srautus, kad būtų patenkinti visos visuomenės – keleivių keliavimo, verslo krovinių gabenimo ir gyventojų patogumo – lūkesčiai.
Naujausi komentarai