Pasak jos, valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ skelbs viešąjį pirkimą teritorijų planavimo paslaugoms įsigyti, o sutartį su atrinktu paslaugų tiekėju numatoma pasirašyti 2025 metų pirmąjį ketvirtį.
Ministerija taip pat pranešė patvirtinusi projekto infrastruktūros vystymo planavimo darbų programą.
Joje numatyta suplanuoti aplinkkeliui reikalingas teritorijas, ištirti eismo intensyvumą, atlikti socialinę ir ekonominę analizę, parengti keletą techninių projekto alternatyvų.
„Kitas žingsnis – paskelbti viešuosius pirkimus ir pasirašyti plano rengimo paslaugų teikimo sutartį“, – pranešime sakė susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas.
Ministerija tikisi, jog greičiau nei per kelerius metus parengus ir Vyriausybei patvirtinus specialųjį planą, žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros galėtų prasidėti „greičiau nei per kelerius metus“.
Pasak M. Tarnausko, ministerijos patvirtinta programa reikalinga, jog aplinkkelis būtų suplanuotas atsižvelgiant tiek į civilinius, tiek į karinius poreikius.
Aplinkkelis sujungs Klaipėdos miestą ir jūrų uosto teritoriją su valstybinės reikšmės krašto keliu, iš Klaipėdos vedančiu į Šilutę, Jurbarką ir Kauną.
6,8 kilometro ilgo Klaipėdos pietinis aplinkkelis patenka į Rytų–Vakarų transporto koridoriaus Lietuvoje ruožų sąrašą ir priskiriamas ypatingos valstybinės svarbos projektams.
Aplinkkelį numatoma statyti viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės (angl. public private partnership, PPP) būdu.
Naujausi komentarai