Pereiti į pagrindinį turinį

S. Jokužio leidyklos-spaustuvės vizija

2019-02-19 12:23

Atvėrus Sauliaus Jokužio leidyklos-spaustuvės duris dvelkia estetika, akį traukia lentynose išdėliotų spalvingų spaudos gaminių pavyzdžių ir knygų įvairovė. Mūsų susidomėjusį žvilgsnį pasitinka vykdomoji direktorė Vaiva Jokužytė: "Mūsų stiprybė, kad visa tai galime sukurti po vienu stogu: nuo idėjos iki gaminio pristatymo galutiniam vartotojui. Į mus kreipiasi tie, kurie nori nustebinti savo klientą ar vartotoją ir yra garantuoti, kad esame pasiruošę sukurti tai, kas juos geriausiai reprezentuos. Leidykla-spaustuvė ne tik žengia kartu su naujausiomis spaudos technologijomis, bet, jausdama pilietinę atsakomybę, prisideda ir prie kilnių socialinių projektų įgyvendinimo."

V. Jokužytė V. Jokužytė V. Jokužytė

– S.Jokužio spaustuvė-leidykla sėkmingai veikia jau tris dešimtmečius. Kokia yra šios sėkmingos veiklos paslaptis?

– S.Jokužio spaustuvė jau beveik 30 metų "prisiliečia" ne tik prie Klaipėdos, bet ir visos Lietuvos bei užsienio įmonių įvaizdžio kūrimo, padedant kurti savitą ir išskirtinį stilių. Visos idėjos generuojamos atsižvelgiant į kiekvieną detalę nuo skrajutės ar vizitinės kortelės iki tūkstantinių kalendorių užsakymų. Per tiek metų įgyta patirtis neleidžia nuleisti kartelės, motyvuoja tobulėti ir neatsilikti nuo inovatyviausių leidybos bei spaudos sprendimų.

– Dalyvavimas tarptautinėse parodose leidžia jausti spaudos pramonės tendencijas. Kokių idėjų parsivežate?

– Tam, kad būtų galima lygiuotis į pasaulines tendencijas, sausio pabaigoje spaustuvės komanda vyko į Frankfurte (Vokietija) vykusią parodą "Paperworld 2019". Pagrindinis tikslas buvo supažindinti užsienio rinkas su mūsų sprendimais, galimybėmis ir idėjomis, užmegzti tarptautinių ryšių. Parodoje buvo pristatytas dažytų blokų kraštų technologijos pritaikymas kanceliarinių priemonių srityje. Smagu, kad likome pastebėti didžiųjų pasaulio spaudos bendrovių kontekste – idėja susidomėjo verslininkai iš Graikijos, Vokietijos, Šveicarijos ir kitų Europos šalių, o tai nuteikia pozityviai svarstant ne tik apie įmonės ateities perspektyvas, bet ir naujas investicijas Lietuvai. Parodoje pristatytą naujovę – dažytų blokų kraštų technologiją sėkmingai taikome jau trejus metus, tad sau pasitvirtinome, kad S.Jokužio leidyklos-spaustuvės vizitinė kortelė nepasikeitė – mes gaminame tai, ką kiti dar tik gamins. Ir ne tik Lietuvoje.

Kurdami ir paleisdami "Cloud Line" gaminius Lietuvos rinkai įsitikinome, kad vartotojas nori ypatingų ir riboto tiražo produktų.

– Parodose pristatėte naujausią leidyklos produkciją – "Cloud Line" prekės ženklo užrašų ir darbo knygas. Kuo ši produkcija išskirtinė?

– "Cloud Line" projektas buvo iššūkis įmonei: sukurti tokį emocinį produktą ir ženklą, kuris žmonėms keltų pozityvą ir kitokį supratimą apie darbe naudojamus darbo kalendorius bei aksesuarus. XX–XXI a. komunikacijos revoliucija ir sustiprėjusi psichologija – atsigręžti į save – viską apvertė aukštyn kojomis. Valdant tokį informacijos srautą galima pasiklysti ir pamesti save kaip asmenybę. Todėl svarbu vertinti vienam kitą kaip žmogų, o ne mašiną, atsirado niša produktui, kuris keltų pozityvius jausmus ar emocijas. Taip atsirado "Cloud Line", kur susiejome naujausias technologijas su emocijomis. Ir pataikėme. Nes mūsų tikslas – kurti tai, kas žmogui padeda būti labiau pozityviam sau ir aplinkiniams. Mūsų klientai siekia būti išskirtiniai ir nori žinoti, kad jų įsigytas produktas turi vertę. Kurdami ir paleisdami "Cloud Line" gaminius Lietuvos rinkai įsitikinome, kad vartotojas nori ypatingų ir riboto tiražo produktų. "Cloud Line" darbo knygomis, užrašinėmis ir stalo aksesuarais jau prekiaujame ir Europoje kaip aukštos kokybės – "Luxury" – produktais. Didžiuojamės ženklu, kad jie gaminami Lietuvoje.

– Bendradarbiaudami su Lietuvos jūrų muziejumi ėmėte kurti sąsiuvinius ir užrašines su delfinų margintais piešiniais. Kaip gimė ši idėja?

– S.Jokužio leidykloje-spaustuvėje gvildenamos idėjos sukasi ne tik apie naujų spaudos technologijų pritaikymą praktikoje ir gaminių kokybės gerinimą. Savo darbais siekiame atkreipti dėmesį ir į socialines problemas, vyraujančias visuomenėje. Spaustuvė kartu su savo prekės ženklu "Cloud Line" pradėjo vykdyti socialinį projektą, kurio tikslas – paremti Lietuvos jūrų muziejaus organizuojamas delfinų terapijas. Šiomis terapijomis galima pasiekti puikių rezultatų gydant psichikos ligas, emocinius sutrikimus, lavinant vaikų su negalia raidą, tačiau specialistų trūkumas, brangi delfinų priežiūra apsunkina galimybes plėtotis šiai idėjai. Spaustuvė, bendradarbiaudama su Lietuvos jūrų muziejumi, ėmė kurti sąsiuvinius ir užrašines su delfinų margintais piešiniais. Perkant tokį gaminį dalis lėšų bus skirta būtent šiam projektui.

– Kur bus galima išvysti delfinų piešiniais margintas užrašų knygutes?

– Ne pirmus metus iš eilės S.Jokužio leidykla-spaustuvė su savo prekės ženklu "Cloud Line" dalyvauja Vilniaus knygų mugėje. Šie metai taip pat ne išimtis. Reprezentuojame save tarp geriausių Lietuvos leidyklų, tad džiaugiamės galėdami būti tarp jų ir atstovauti Klaipėdos vardui. Artimiausiu metu spaustuvės kolektyvą galėsite išvysti ir specialiomis kainomis įsigyti "Cloud Line" produkcijos artėjančioje Vilniaus knygų mugėje, vasario 21–24 d. "Litexpo" parodų rūmuose, Vilniuje, kur net keturias dienas kursime jaukų šurmulį ir dalysimės geromis emocijomis su jumis. Pasibaigus parodai – S.Jokužio leidykloje-spaustuvėje, Nemuno g. 139, Klaipėdoje arba S.Jokužio leidyklos-spaustuvės filiale Vilniuje, Vivulskio g. 23A.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų