Šiuo metu iš skenduolio pašalinta nemaža dalis vidinių detalių, dėl to laivas tampa vis lengvesnis, tad tikimasi, kad daugiau jis neskęs.
Pasak "Klaipėdos laivų remonto" generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, laivo vidus jau yra išvalytas.
"Nuėmėme viršutines metalines dalis, kad jį palengvintume. Visas vidus išvalytas – izoliacinės medžiagos, apsiuvos, nuimta viršutinė dalis, stiebai, krovininės gervės. Daug kas, ką buvo galima nuimti, dabar yra išpjauta, smulkinama. Ir toliau bus tęsiami darbai. Kai tik laivas palengvės, planuojama jį nugabenti į "Klaipėdos laivų remonto" teritoriją", – sakė A.Butkus.
Alvydas Butkus. A. Morozovo nuotr.
Rizika, kad mažiausiai keturis kartus skendęs laivas ir vėl skęs, – menka, tačiau galutinai nedingusi.
"Geriau, kad to nebūtų. Tai, kad laivas palengvėjo ir pakilo 25–30 cm virš vandens lygio, reiškia, jog rizika, kad jis skęs, minimali", – svarstė generalinis direktorius.
Oficiali laivo išgabenimo data priklausys nuo oro sąlygų ir darbų sklandumo.
"Žiūrėsime pagal darbus, kaip mums seksis, kokios bus galimybės, koks užšalimas, ledas. Galutinis suderinimas bus su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Jie mums sudarė tam tikras sąlygas, kurias turime įvykdyti, kad laivas būtų saugiai išgabentas", – teigė A.Butkus.
Naujausi komentarai