Skubus paštas – per 20 dienų Pereiti į pagrindinį turinį

Skubus paštas – per 20 dienų

2016-04-29 09:00

Kai kurios laiškus bei siuntas surenkančios ir pristatančios bendrovės gyventojus verčia laukti ir dvi tris savaites. Skaičiuojant nuo išsiuntimo datos, moteriai svarbūs dokumentai iš Klaipėdos į Palangą keliavo net 20 dienų.

Skubus paštas – per 20 dienų
Skubus paštas – per 20 dienų / Vytauto Petriko nuotr.

Nors pašto ir pasiuntinių paslaugas teikianti bendrovė "Bijusta" tikina "skrendanti su vėju" ir klientus aptarnaujanti per tris darbo dienas, tačiau žmonių patirtis rodo priešingai.

"Nieko panašaus. Kaip galima tylėti, kai tokie absurdiški dalykai daromi. Iš Vokietijos laiškai ateina per keturias penkias dienas, Kanadoje vaikai juos gauna per dvi savaites. O čia pat, iš Klaipėdos į Palangą arba iš Vilniaus sąskaitos su mokesčiais keliauja tris savaites. Gaunu sąskaitas vėliau, negu yra duotas terminas joms apmokėti", – piktinosi palangiškė Birutė.

Moteriai šio mėnesio sąskaitos su komunaliniais ir mobiliojo ryšio aptarnavimo mokesčiais iš Klaipėdos į Palangą keliavo lygiai dvidešimt dienų.

"Buvo išsiųsta balandžio 7-ąją, o gauta 27-ąją. Tai svarbūs man dokumentai, o beveik niekada negaunu jų laiku. Paskui skaičiuojami delspinigiai. Jeigu taip "operatyviai" dirbama, kam iš viso reikalingos šių įmonių paslaugos?" – retoriškai klausė pašnekovė.

Tačiau pašto ir pasiuntinių paslaugas teikiančios bendrovės "Bijusta" atstovai tikino, kad registruoti laiškai iš miesto į miestą gavėją pasiekia per tris darbo dienas. Neregistruoti laiškai įmetami į pašto dėžutę, todėl bendrovė neturi informacijos, kada tiksliai klientai juos gauna.

Paklausta, kodėl procesas vyksta taip lėtai, bendrovės "Bijusta" administratorė Eglė Saliamanaitė paaiškino, kad tai priklauso nuo sutarties su klientu pobūdžio.

Esą dvidešimt dienų laiškai neturėtų keliauti.

"Jeigu ant voko nurodyti normalūs adresai, tiek laiko neužtrunka. Gal pašto dėžutę patikrino tik po savaitės? Į kiekvieną kliento pretenziją reaguojame ir visas problemas sprendžiame. Žmonės mums gali skambinti, rašyti elektroniniu paštu", – komentavo E.Saliamanaitė.

Pašnekovės žodžiais, registruotus laiškus gavę klientai turi pasirašyti. Jeigu kurjeris jų neranda namuose, pašto dėžutėje paliekamas pranešimas apie siuntą ar laišką.

"Žinoma, gali pasitaikyti įvairių trukdžių, pavyzdžiui, blogai nurodomas adresas, namuose nerandama gavėjo. Tų situacijų susiklosto įvairių. Tačiau, kad tiek laiko vėluotų laiškai, paprastai nebūna", – tikino bendrovės "Bijusta" atstovė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų