Trumpaisiais numeriais taksi nuolat išsikviečiantys klaipėdiečiai gali būti šokiruoti gavę sąskaitą už mobiliojo ryšio paslaugas.
Įrašė prie papildomų mokesčių
Dažnai taksi važinėjanti uostamiesčio gyventoja pasakojo, jog gavusi sąskaitą už mobiliojo ryšio paslaugas nustebo, kad joje atsirado nauja eilutė.
Kaip papildomas mokestis buvo įrašytas taksi iškvietimas. Mokestis siekė kelis litus. Klaipėdietė aiškinosi, kodėl būtent tiek atsieina ši paslauga.
Paaiškėjo, taip nutiko, nes moteris skambino trumpuoju taksi numeriu.
„Nustebau, kai sužinojau, kad skambučio trumpuoju numeriu minutė kainuoja litą. Šiais laikais tai daug. Pikčiausia, kad net ir tada, kai dispečerė pasako, jog nėra mašinų, tu vis tiek tą litą ar net du, priklausomai nuo to, kiek kalbėjai, turi sumokėti“, – piktinosi moteris.
Vadovas komentuoti atsisakė
Anksčiau populiariais trumpaisiais iškvietimo numeriais pastaruoju metu naudojasi kelios uostamiesčio taksi bendrovės.
Aktyviai trumpąjį iškvietimo numerį naudojančios bendrovės vadovas Gintautas Lingevičius kalbėti apie trumpuosius iškvietimo numerius atsisakė.
„Jei kam nepatinka, tegul skambina ilguoju. Šio klausimo nekomentuosiu“, – tvirtino G.Lingevičius.
Kitos taksi įmonės, kurios taip pat turi trumpąjį iškvietimo numerį, vadovas Sergejus Grigorjevas pasakojo, kad žmonės pastaruoju metu retai juo naudojasi.
Dažniausiai skambinama ilguoju numeriu. Būtent jis skelbiamas ir ant įmonės mašinų.
„Kai reklamavome trumpąjį numerį, žmonės jį žinodavo. Dabar galvojame jo atsisakyti. Ne tik klientams kainuoja brangiau skambinti šiuo numeriu, bet ir įmonei. Nenorime, kad klientai nukentėtų“, – teigė S.Grigorjevas.
Išlaidos – nemažos
Kai kurios įmonės nuo pat veiklos pradžios naudojosi tik ilguoju numeriu. Pasak taksi paslaugas teikiančios bendrovės vadovo Michailo Zbarazkio, trumpasis numeris niekam nereikalingas.
„Už trumpąjį numerį reikia brangiau mokėti nei už paprastą. Geriau kitur išleisime tas lėšas. Norime pataupyti ir klientų pinigus. Labai daug taksi įmonių atsisakė tų numerių“, – teigė vadovas.
Pasak M.Zbarazkio, mokėti už pokalbio minutę litą telefonu nėra pigu.
„Jei tuo metu dispečerė kalba su kitais klientais, skambinančiajam gali tekti laukti ir dvi minutes. Du litai už pokalbį, įsėdimo mokestis, kelionės kaina, ir jau nemaža suma susidaro. Jei kartą per pusmetį kvieti taksi trumpuoju numeriu, tai dar nieko. Tačiau jei naudojiesi dažnai, išlaidos tikrai nemažos“, – pastebėjo vadovas.
Naujausi komentarai