Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Olego Mariničiaus, pagalbos kreipėsi aktyvūs Tauralaukio gatvės gyventojai.
Klaipėdiečiai atkreipė dėmesį, kad pastaruoju metu eismas čia ypač intensyvus. Dažniau važiuoja krovininis transportas. Pasak gyventojų, situacija nėra saugi, tad būtina imtis priemonių.
"Sunkiasvorių mašinų eismas Tauralaukio gatve tapo intensyvesnis, nes remontui buvo uždaryta Akmenų gatvė, kuria paprastai jos važiuodavo į statybas. Darbai šioje arterijoje baigti, tačiau krovininis transportas vis tiek juda Tauralaukio gatve. Gal iš įpročio", – spėjo pavaduotojas.
Gyventojai pateikė savo pasiūlymų, kaip reikėtų spręsti situaciją. Miesto valdžios atstovai visiems jiems pritarė. Tačiau dar turės pasisakyti miesto Saugaus eismo komisija. Jos nariai šį klausimą svarstys gegužės 3 d.
Siūloma, kad Tauralaukio gatvėje nuo jos sankryžos su Klaipėdos gatve ir sankryžos su Akmenų gatve leistinas transporto priemonių greitis būtų sumažintas iki 40 km/val.
Gyventojai taip pat prašo riboti krovininio transporto judėjimą šia gatve bei keturiose vietose įrengti greičio slopinimo kalnelius.
"Šiuos įrenginius miestiečiai vertina skirtingai, tad sprendimą reikia priimti atsargiai. Atkreipėme gyventojų dėmesį, kad kalneliai ne tik apriboja eismą, bet ir kelia triukšmą, kai automobiliai jais pravažiuoja. Gyventojai tvirtino, kad tai suvokia. Pabrėžė, kad geriau garsai, nei pro šalį dideliu greičiu lekianti mašina. Gyventojai pateikė visų aplinkinių namų žmonių parašus, kad su tokiomis priemonėmis sutinka", – komentavo pavaduotojas.
Jei Saugaus eismo komisija pritars, specialistai vyks įvertinti situaciją Tauralaukio gatvėje ir spręs, kokias priemones čia galima įgyvendinti.
O.Mariničius tvirtino, kad sunkiasvorio transporto eismo apribojimas neturėtų trukdyti Tauralaukio gatvėje vykstančioms gyvenamųjų namų statyboms. Pasiekti statybvietę krovininės mašinos galės Akmenų gatve, kaip buvo iki jos remonto.
"Laisvai galės patekti į statybvietę", – tikino pavaduotojas.
Naujausi komentarai