Grįžta į patalpas
Laisvėjančios karantino sąlygos keičia ir Klaipėdos savivaldybės administracijos darbo sąlygas.
Karantinas atitolino valdininkus ir miestiečius – paslaugos buvo teikiamos nuotoliniu būdu, neretas valdininkas persikėlė dirbti iš namų.
Klaipėdos savivaldybės Personalo skyriaus vedėja Inga Gelžinytė-Litinskienė teigė, kad iki šios savaitės nuotoliniu būdu dirbo maždaug 70 proc. uostamiesčio savivaldybės darbuotojų.
Sušvelnėjus karantino sąlygoms, dalis žmonių jau sugrįžo į įprastas savo darbo vietas, šiuo metu iš namų dirba apie 50 proc. darbuotojų.
Paveikė teigiamai?
Personalo skyriaus vedėjos teigimu, savivaldybės darbuotojai skatinti apsvarstyti savo planus ir, jeigu išeina, karantino laiką išnaudoti atostogoms, mat prognozuojama, kad vasarą darbo krūvis gali išaugti.
Kai kurie darbuotojai tokia galimybe pasinaudojo, kai kuriems teko atšaukti jau iš anksto suplanuotas atostogas dėl, pavyzdžiui, panaikintos galimybės išvykti į užsienį.
Teigiama, kad sąlygos dirbti iš namų sudaromos rizikos grupėms priklausantiems asmenims, tiems, kurie augina vaikus iki 14 m. Įprastoje darbo vietoje dirbti turi tie, kurių fizinis buvimas yra būtinas.
Tarnautojus nuotoliniu būdu dirbti privertęs karantinas atskleidė ir gana netikėtą faktą.
Anot I.Gelžinytės-Litinskienės, paaiškėjo, kad darbuotojai tokiu būdu dirbo efektyviau – pasitaikė mažiau netikslumų, dauguma procesų persikėlė į skaitmeninę erdvę.
Ruošiasi startui
Skelbiama, kad savivaldybės administracija rengiasi ir gyventojų priėmimo atnaujinimui. Tiesa, darbo vietoms keliami didesni saugumo reikalavimai.
Pagal parengtas rekomendacijas, tarp darbuotojų turi būti išlaikytas bent 1 m atstumas ar įrengtos pertvaros, trūkstamas darbo vietas siūloma įrengti posėdžių salėse, valgyklose, pagalbinėse patalpose.
Įstaigos lankytojai turi laikytis ne mažesnio kaip 2 m atstumo vienas nuo kito. Yra ir daugiau reikalavimų, tad visiškam darbo atnaujinimui reikia ruoštis specialiai.
Uostamiesčio savivaldybė kontaktinį klientų aptarnavimą ketina atnaujinti etapais.
Pirmuoju numatoma pagal galiojančias rekomendacijas įrengti patalpas, skirtas lankytojams priimti ir aptarnauti, nustatyti klientų aptarnavimo per karantiną reikalavimus. Planuojama, kad pirmasis etapas bus įgyvendintas per dvi savaites.
Rajone jau aptarnauja tiesiogiai
Antruoju etapu bus atnaujinamas kontaktinis asmenų aptarnavimas: numatoma riboti lankytojų srautus, žmones konsultuoti kas 20–30 min., taip užtikrinant patalpų dezinfekciją ir vėdinimą.
Vis dėlto pabrėžiama, kad per karantiną prioritetas ir toliau bus teikiamas nuotoliniu būdu teikiamoms paslaugoms.
Klaipėdos rajono savivaldybė taip pat skelbia atnaujinanti tiesioginį gyventojų aptarnavimą.
Pranešama, kad savivaldybėje nuo gegužės 18 d. žmonės aptarnaujami savivaldybės pirmame aukšte įsikūrusiame viename langelyje.
Be to, aptarnaujami tik veido kaukes arba apsaugines veido priemones dėvintys lankytojai, būtina dezinfekuoti rankas.
Naujausi komentarai