Sekmadienio popietę Taikos prospekte gyvenanti klaipėdietė nutarė apsipirkti netoli namų esančioje parduotuvėje. Kaip įprasta, atėjusi nusipirkti maltos mėsos, susidūrė su neįprasta situacija.
„Man ta moteris rėžė, kad to daryti neprivalo, tiesiog pardavėja teigė, esą ji negali nuspėti, kiek svers vienas ar kitas produktas ir kiek reikėtų pjauti. Ji net liepė tai padaryti pačiai“, – pasakojo pirkėja.
Įmonės „Norfos mažmena“ atstovas spaudai Darius Ryliškis teigė, kad parduotuvės darbuotojai turi pareigas, kurias privalo atlikti.
„Pardavėjas turi pasverti ar atpjauti tiek produkto, kiek prašo pirkėjas, jeigu darbuotojas iš tiesų taip pasielgė, žinoma, toks poelgis – nekorektiškas“, – sakė D. Ryliškis.
Uostamiesčio gyventojai taip pat pastebi, kad kai kuriose parduotuvėse vakarais neveikia įprastos kasos, veikia tik savitarnos, kuriomis, ypač senesnio amžiaus žmonėms, naudotis ne visada patogu.
Kaip teigė „Norfos“ atstovas spaudai, visą laiką turi veikti ne tik savitarnos kasos, bet ir bent viena įprasta.
„Kasos veikia pagal pirkėjų poreikį. Visuomet veikia savitarnos ir bent viena įprastinė kasa. Jei įprastinės kasos kuriuo nors metu dėl kokių nors priežasčių nedirba, pirkėjas visada gali paprašyti, kad kasininkas jį aptarnautų“, – kalbėjo D. Ryliškis.
Naujausi komentarai