Pereiti į pagrindinį turinį

Uoste - gylių matavimo laivo „Lotas“ krikštynos

2013-06-12 21:28
Uoste - gylių matavimo laivo „Lotas“ krikštynos
Uoste - gylių matavimo laivo „Lotas“ krikštynos / portofklaipeda.lt nuotr.

Penktadienį 17 val. kruizinių ir karo laivų terminale vyks gylių matavimo laivo „Lotas“ krikštynos, o po jo – iškilmingai pažymimas gilinimo darbų užbaigimas. Renginiuose dalyvaus LR susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Laivo krikštamote taps  Inga Grubliauskienė.

Hidrografinį laivą „Lotas“ už 6 mln. 530 tūkst. Lt pastatė Estijos laivų statybos kompanija Baltic Workboats AS. Laivas „Lotas“ yra 23,2 m ilgio, 6 m pločio, sveria 109 t ir turi 1,17 m grimzlę.

Šiuo metu Uosto direkcija turi 8 laivus: 3 locmanų katerius, 1 gelbėjimo laivą, 2 narų botus, 1 vilkiką (išnuomotas) ir 2 hidrografinius laivus – „Rusnė“ bei naująjį „Lotas“. Naujasis hidrografinis laivas – modernesnis ir turintis didesnes matavimo galimybes.

18-20 val. renginio svečiams išplaukus laivu bus apžiūrimos gilinimo darbų vietos ir matuojamas gylis keliuose akvatorijos taškuose.

Metus užtrukę gilinimo ir platinimo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanale darbai kainavo 127,297 mln. Lt, įskaitant PVM, iš jų – 81,467 mln. Lt ES paramos lėšos. Darbų rangovas – „Van Oord Dredging and Marine Contractors BV“. Rangovas iš viso iškasė 4,432 mln. kub. m grunto.

Uosto laivybos kanalo gilinimo ir platinimo projektas ypač svarbus Klaipėdos uostui. Atlikus šiuos gilinimo darbus uosto plotis padidėjo iki 150 m, o gylis atitinkamai iki 14,5 m.

Teigiama, kad po šių gilinimo darbų padidės didžiųjų laivų plaukimo ir manevravimo uoste saugumas, taip pat paties uosto konkurencingumas ir pralaidumas kaimyninių uostų atžvilgiu. Esant tokiems uosto laivybos kanalo parametrams, Klaipėdos uoste sudarytos sąlygos priimti didesnio ilgio ir pločio postpanamax laivus, kurių ilgis siekia 300–310 m, o plotis – 40 m.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų