Aštrūs borteliai čia plėšo net miesto autobusų padangas.
"Važiuoti pirmąja juosta neįmanoma, nes sudėtinga išsukti tokiu mažu žiedu. Be to, ten laukia savotiški spąstai, mat prie grotelių bortų kampai yra labai aštrūs ir išsikišę. Todėl važiuodami iš Melnragės nesukame į pirmąją žiedo juostą, važiuojame tiesiai į antrąją. Mano paties patirtis yra liūdna, todėl tvirtinu, kad ne vienas autobusas ten yra suplėšęs padangas. Kelininkai įrengė naują žiedą, labai juo gyrėsi, bet tokios svarbios smulkmenos neapgalvojo", – piktinosi autobusą vairuojantis klaipėdietis Jonas.
Kelininkai įrengė naują žiedą, labai juo gyrėsi, bet tokios svarbios smulkmenos neapgalvojo.
Bendrovės "Žemkasa", įrengusios šį transporto žiedą, technikos direktorius Vitas Ramanauskas tikino po rašinio "Klaipėdoje" apie J.Janonio gatvės problemas pats apžiūrėjęs padangas plėšančius bortelius ir pripažino, kad jie išties yra pernelyg aštrūs.
"Kai nutirps sniegas, mes būtinai akmeninius šaligatvio bortelius nugludinsime. Taip atsitiko todėl, kad pagal projektą turėjome panaudoti tuos pačius, prieš remontą čia buvusius akmeninius bortelius. Jie yra aukštesni nei grotelių konstrukcija, todėl išsikiša ir nelabai atidiems vairuotojams kelia problemų. Apie turbožiedą kol kas jokios informacijos neturėjome. Gali būti, kad ten yra ta pati bėda, bet tiesa ir tai, kad vairuotojai turėtų būti atidesni. Jeigu jie važiuotų lėčiau, neprisiglaustų prie krašto, ir padangos liktų sveikos. Būtinai apžiūrėsime ir šį mūsų objektą, kai tik neliks sniego", – tikino V.Ramanauskas.
"Žemkasos" darbuotojai tikino nelauksiantys savivaldybės valdininkų paraginimų grįžti prie savo darbų.
Autobusų vairuotojai turbožiede nepaiso eismo taisyklių ir iš pirmosios eismo juostos į žiedinę sankryžą ne suka, o važiuoja tiesiai į antrąją jo juostą.
Šaltuoju metų laiku tai nesudaro problemų kitiems vairuotojams, tačiau, kai atšils ir prie jūros patrauks daugiau ratuotų poilsiautojų, tokie priverstiniai autobusų vairuotojų manevrai gali sukelti ir avarinių situacijų.
Naujausi komentarai