Daugiabučių namų bendrijų gyventojų skundais ir prašymais užversti uostamiesčio valdininkai nebespėja atsakinėti į raštus, todėl prašo papildomai skirti keturis etatus, kuriems išlaikyti per metus reikėtų ne mažiau nei 50 tūkst. litų.
Iki šiol savivaldybė bendrijoms turėjo tik teikti nemokamą teisinę pagalbą dėl jų steigimo. Tačiau kiek daugiau nei prieš pusmetį pasikeitė Bendrijų įstatymas ir dabar savivaldybės jau turi kontroliuoti bendrijas, jų valdžios priimamus sprendimus.
„Šiai funkcijai atlikti žmonių tikrai neturime, todėl galiu tik pripažinti, jog esame nepajėgūs vykdyti įstatymu priskirtų prievolių“, – neslėpė Klaipėdos savivaldybės Socialinės infrastruktūros priežiūros skyriaus vedėja Violeta Gembutienė.
Kai tik bendrijų nariai sužinojo, kad Seimas įstatymu įpareigojo savivaldybes ginti daugiabučių namų savininkų bendrijų narių teises, uostamiesčio valdžiai ėmė plūste plūsti prašymai ir skundai.
„Skundų gauname įvairių – ir dėl renkamų mokesčių teisėtumo, ir dėl bendrijų pirmininkų veiklos. Sulaukiame ir prašymų dalyvauti bendrijų visuotiniuose susirinkimuose. Tačiau galiu pasakyti, kad į juos tikrai nevaikščiosime, nes neturime žmonių net atsakyti į žmonių prašymus, tirti skundus“, – pabrėžė V.Gembutienė.
Ji skaičiavo, kad tam, jog būtų galima normaliai dirbti su bendrijomis, skyriuje papildomai reikėtų įsteigti iki keturių etatų.
„Prošvaisčių, kad naujų etatų gausime, kol kas nenumatoma, bet sveikas protas turi nugalėti. Juk jei nebus darbuotojų, nebus ir darbo“, – konstatavo Socialinės infrastruktūros priežiūros skyriaus vedėja.
Šio skyriaus Butų ir energetikos poskyryje, kuris ir turi kontroliuoti namų valdas bei bendrijas, šiuo metu dirba keturi darbuotojai.
Klaipėdoje yra apie 400 daugiabučių namų savininkų bendrijų.
Naujausi komentarai