Atrinkti idėjų autoriai, padedant mentoriams, savo sumanymus tikisi išplėtoti iki konkrečių verslo modelių. Pastarieji dar šiemet bus prisistatyti potencialiems investuotojams.
7 minučių iššūkis
Kiekvienas „Inolaboratorijos“ pretendentas per 7 minutes turėjo pateikti informacijos „koncentratą“ – pristatyti idėją ir savo komandą, pagrįsti sumanymo unikalumą, reikalingumą, atskleisti savo produkto ar paslaugos vartotojų portretą. Konkurentai, pajamų šaltiniai, išlaidos – šie aspektai irgi neliko nuošalyje.
„Pažintis su mentoriais tapo tam tikru egzaminu dalyviams. Entuziastingai degti savo idėja yra viena, o kita – gebėti blaiviai įvertinti situaciją kitų rinkos dalyvių, vartotojų akimis, įvardinti savo sumanymo stipriąsias puses, trūkumus ir iššūkius“, – akcentavo KMTP direktorė Roma Stubrienė.
Vadovės išsakytas mintis patvirtino ir projekte dalyvaujantis klaipėdietis Saulius Žostautas: „Nutarėme teikti savo paraišką norėdami pasitikrinti, ar mūsų idėja išties aktuali“. Vadybos srityje dirbantis verslininkas „Inolaboratorijoje“ prisistatė kaip meno kuratorius. Padedant mentoriams klaipėdietis siekia išsiaiškinti socialinio verslo, susijusio su jaunų talentų paieška ir pagalba menininkams, kūrimo galimybes. „Iš „Inolaboratorijos“ mentorių tikiuosi ne tik galimybės pažvelgti į savo idėją iš kitos perspektyvos, bet ir naujų ryšių, kontaktų su galimais socialiniais partneriais“, – kalbėjo S. Žostautas.
Kritika – impulsas tobulėti
Net dvi verslo idėjas pirmadienį mentoriams pristatęs Klaipėdos universiteto studentas Povilas Klimas tikino, kad po mentorių klausimų lavina bei konstruktyvi kritika entuziazmo neužgesino. Atvirkščiai – yra impulsas savo sumanymus tobulinti, yra ir konkrečios gairės, į ką būtina atsižvelgti.
„Nors pats studijuoju jūrų uostų inžineriją, verslo pasaulis man labai įdomus. Jau nuo dvyliktos klasės brandinu mintį vieną dieną įkurti savo verslą. Galimybė pačiam planuoti savo gyvenimą ir laiką – tai man turbūt yra vienas pagrindinių motyvacijos variklių. Tam, kad pasiekčiau savo tikslo, esu pasiryžęs ir rizikuoti, ir neskaičiuoti darbo valandų“, – šypsojosi 20-metis studentas.
Susitiks su galimais investuotojais
„Inolaboratorijos“ organizatoriams pateiktose paraiškose atsispindinčių sumanymų spektras – nuo IT sprendinių, pavyzdžiui, mobiliųjų programėlių – iki socialinių inovacijų ir ekologinio pobūdžio idėjų. „Atskleisti daugiau detalių kol kas negalime – projekto dalyviai įsipareigojo laikytis konfidencialumo, kad generuojami sumanymai nebūtų pasisavinti kitų asmenų arba įmonių“, – pažymėjo KMTP direktorė.
Kadangi didžiausia „Inolaboratorijai“ pateiktų verslo idėjų dalis susijusi su IT sprendiniais, pirmiausia suformuota būtent šios sferos mentorių komanda: įmonės „Atea“, „Omega Technology“, „BSS IT“, „Emotion“. Praėjusią savaitę prie jos prisijungė ir UAB „Efektyvus planas“ konsultantai, turintys kompetencijų ir patirties marketingo bei finansų srityse.
Darbas su atrinktais dalyviais KMTP moderniai įrengtame „Teo idėjų šiltnamyje” vyks iki gruodžio 2 d. Finalinio renginio metu Klaipėdos mokslo ir technologijų parke išvystytos verslo idėjos bus pristatytos potencialiems investuotojams.
Naujausi komentarai