Naktį uoste siautusi vėtra nekliudė pirmą kartą uoste prisišvartuoti tanklaiviui su benzinu.
Iš Švedijos Geteborgo uosto 7,5 tūkst. tonų benzino atgabenęs tanklaivis prie įmonės „Klaipėdos nafta“ krantinės buvo prišvartuotas 1.35 val. naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį. 124 metrų ilgio laivas „Olympus“ degalus atgabeno bendrovės „Lukoil Baltija“ užsakymu.
Tai pirmas tanklaivis, degalus atgabenęs jūros keliu. Ši galimybė atsirado įmonei modernizavus dyzelino ir E-95 bei E-98 benzino priėmimo iš jūros įrenginius. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Jurgio Aušros, ši rekonstrukcija kainavo per 10 milijonų litų.
Degalai pumpuoti į kranto talpyklas ir bus išgabenti cisterniniais vagonais. Tikimasi, kad šioji degalų injekcija į rinką gali atpiginti degalų kainą degalinėse.
Uosto kapitono pavaduotojas Arvydas Narmontas tikino, kad ketvirtadienio naktį žadėtos 25 metrų per sekundę audros pavyko išvengti.
„Tebuvo 18 m/s vėjas, o tai mūsų visai negąsdina. Vedėm į uostą tanklaivius ir švartavome, vieną iš pirmos krantinės išvedėme į jūrą. Sunkumų nebuvo. Vienas tanklaivis laukia išoriniame reide. Sudėtingesnės sąlygos tik Malkų įlankoje. Apsunkinta laivyba prie 140–143 krantinių. Ten susikaupęs didelis kiekis sulaužytų ledo lyčių. Šiek tiek užtrunka prisišvartavimas. Šioje vietoje buvo ledas iki 35 centimetrų, srovė jo neišneša. Tikėjomės, kad pietryčių vėjas šiek tiek išpūs ledus į jūrą, tačiau to neatsitiko“, – tikino A.Narmontas.
A.Narmontas sakė, kad penktadienį situacija uoste turėtų pagerėti, vėjas turėtų rimti.
Naujausi komentarai