Ilgą laiką gatvių ir šaligatvių valytojai buvo pasidaliję miestą. Pasnigus klaipėdiečiai piktindavosi nevalytomis gatvėmis, o atsakingoms įmonėms būdavo skiriamos baudos. Kelerių metų praktika rodė, kad net ir nuobaudos ne visada išspręsdavo problemą.
Šiam darbui tinkamai atlikti už miesto pinigus buvo nupirktos ir paskirstytos aštuonios specialios mašinos: keturios įmonei "Klaipėdos autobusų parkas", trys bendrovei "Vakarų švara" ir viena bendrovei "Ecoservice Klaipėda" senamiesčio gatvelėms valyti.
Sutartys su šiomis bendrovėmis jau baigiasi. Savivaldybės administracija siekia užtikrinti tinkamą paslaugų kokybę, siūlo visas aštuonias mašinas perduoti bendrovei "Klaipėdos autobusų parkas", su kuria ketinama sudaryti visų uostamiesčio gatvių, šaligatvių ir takų valymo paslaugos sutartį.
Pagrindinė tokio sprendimo priežastis – savivaldybės valdomai įmonei galima daryti greitą įtaką ir operatyviai kontroliuoti jos darbą. "Klaipėdos autobusų parkas" šiam darbui turi pakankamai darbuotojų ir technines galimybes prižiūrėti specialiąsias mašinas.
Šią savaitę savivaldybės komitetuose svarstomas toks ketinimas. Finansų ir ekonomikos komiteto nariams buvo paaiškinta, kad ir kitų Lietuvos didžiųjų miestų valymas pavestas tų savivaldybių įmonėms.
Aptariant automobilių perdavimą vienai įmonei kilo klausimų, ar gatvių valymo mašinas bus galima naudoti efektyviai, mat jų filtrai užsikimš vien bevažiuojant į miesto galą. Tokių techninių klausimų komiteto nariui Arvydui Vaitkui kilo ne vienas, tačiau didesnės diskusijos šiuo klausimu nekilo.
Valymo automobilių perdavimas vienai įmonei bus sprendžiamas artimiausiame miesto tarybos posėdyje.
Naujausi komentarai