Pereiti į pagrindinį turinį

Atsisakoma nuostolingo miesto autobusų maršruto

2009-11-10 18:40
Atsisakoma nuostolingo miesto autobusų maršruto
Atsisakoma nuostolingo miesto autobusų maršruto / V.Liaudanskio nuotr.

Nuo pirmadienio miesto gatvėmis nebevažiuos nuostolingo 13 maršruto autobusai. Jo naikinimas siejamas su įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ persikraustymu į naujas patalpas.

13 maršruto autobusai pietinėje miesto dalyje gyvenantiems klaipėdiečiams padėdavo susisiekti su vakarine dalimi - važiavo iš Jūrininkų prospekto Smiltelės gatve, Taikos prospektu, Naikupės gatve į Kalnupės gatvę.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovo Gintaro Neniškio teigimu, 13 maršruto panaikinamas dėl ženkliai sumažėjusių keleivių srautų ir įstaigos išsikraustymo į patalpas miesto centre.

„Daugiausiai šio maršruto autobusai keleivius veždavo į mūsų įstaigą. Didelių keleivių srautų taip pat nebūdavo. Buvo likęs vienas reisas per dieną. Mums persikrausčius keleivių srautai dar sumažės. Manoma, jog jis visiškai nereikalingas. Dėl dviejų žmonių laikyti maršruto neapsimoka“, - pabrėžė G.Neniškis.

Atsisakius 13 maršruto įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ sutaupys po 20 litų per dieną. Tai ne pirmas maršrutas, kurio atsisakoma. Nuo birželio panaikintas 7 maršrutas. Siekiant nepakenkti keleivių susisiekimui su Tauralaukiu, darbo dienomis dažniau važiuoja 14 maršruto autobusai.

Siekiant sutaupyti, nuo birželio buvo sutrumpintas ir autobusų važiavimo laikas. Jie į gatves išrieda vidutiniškai 40 minučių vėliau, o baigia 30 minučių anksčiau.

Anot G.Neniškio, tai gali būti ne paskutinis grafikų koregavimas. Laukiama, kol miesto taryba priims sprendimą dėl miesto autobusų ir maršrutinių taksi sujungimo.

„Jei tam nebus pritarta, ateinančių metų pradžioje planuojame retinti vėlyvuosius ir ankstyvuosius miesto autobusų reisus, kada nevažiuoja daug keleivių. Sulaukus pritarimo, juos perimtų maršrutiniai taksi. Šios programos strateginį planą miesto taryba turėtų tvirtinti iki metų pabaigos“, - tvirtino G.Neniškis.

Įstaigos vadovo teigimu, būtų retinami visų pagrindinių maršrutų autobusų ankstyvieji ir vėlyvieji reisai. Manoma, jog daugiausia pasipiktinimo būtų sulaukta dėl pajūrio maršrutų - 6 ir 4.

Peržiūrėti, anot G.Neniškio, reikia peržiūrėti šiaurinę miesto dalį aptarnaujančių autobusų grafikus. Dalyje jų užpildymas yra nepakankamas.

Įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ dirba nuostolingai. Per pirmąjį pusmetį ji patyrė 1,9 mln. litų nuostolių. G.Neniškio teigimu, jie atsirado dėl išaugusio pridėtinės vertės mokesčio, sumažėjusio mokių keleivių skaičiaus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų