Danijos kapitalo laivybos bendrovė DFDS, Lietuvoje valdanti vienintelę jūrinių keltų įmonę "DFDS Lisco", konteinerinius krovinius kraunanti "Maersk" Klaipėdos valstybinio jūrų uosto prašo sumažinti rinkliavas.
"Verslo žinios" rašo, kad, kaip ir pernai, šiemet DFDS kartoja prašymą sumažinti mokestį keltų linijoms. "DFDS Lisco" nurodė, kad dauguma Europos uostų sunkmečiu taiko lankstesnę rinkliavų politiką.
"Kritus krovinių srautams vežėjai spaudžia keltininkus, laivybos kompanijos sumažino išlaidas tiek, kiek galėjo, tačiau daugiau rezervų karpyti įkainius nėra, - sakė "DFDS Lisco" Komunikacijos ir reklamos skyriaus vadovas Vaidas Klumbys, - kad išsaugotume krovinių srautus, uostas turėtų imtis mažinti rinkliavas."
Neseniai uosto direkcija sulaukė ir vienos didžiausių pasaulyje konteinerinių krovinių laivybos kompanijos "Maersk" atstovų prašymo mažinti rinkliavas.
Konteinerius kraunančios uosto bendrovės prognozuoja, kad kitais metais kai kurios konteinerinės laivybos įmonės gali atsisakyti dalies reisų į Klaipėdą.
"Mus spaudžia mažinti krovos ir sandėliavimo įkainius, o jie ir taip yra kukliausi tarp kaimyninių uostų, - sakė Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Naujausi komentarai