Vaizdo įrašų portalas „YouTube“ atskleidė, kurie vaizdeliai šiais metais buvo labiausiai žiūrimi šiais metais Jungtinėje Karalystėje, skelbia telegraph.co.uk.
Pirmojoje vietoje atsidūrė vaizdo įrašas, kuriame matyti, kaip šeimininkas apie maistą kalbasi su savo augintiniu. Šis vaizdo įrašas iš viso peržiūrėtas daugiau nei 74 milijonus kartų.
Antrasis pagal populiarumą vaizdo įrašas Jungtinėje Karalystėje buvo „T-Mobile“ reklama, vaizduojanti karališkųjų vestuvių šėlsmą. Jis peržiūrėtas daugiau kaip 24 milijonus kartų.
Trečiasis - skandalingai pagarsėjusio aktoriaus Charlie Sheeno daina (37 milijonai peržiūrų).
Populiariausių „YouTube“ 2011-ųjų vaizdelių Jungtinėje Karalystėje dešimtukas:
1. Kalbantis šuo
2. „T-Mobile“ reklama
3. Charlie Sheeno daina
4. Nyan Cat
5. Michael Collings - „Britain's Got Talent 2011“ atranka
6. Masterchef Synesthesia „Swede Mason“
7. Blogo žmogaus dienoraštis 5
8. Rebecca Black „Friday“
9. Kalbantys dvyniai (2 dalis)
10. TomSka „Sketch Animations“
Naujausi komentarai