Pereiti į pagrindinį turinį

Baldininkai pirkėjus bando prisivilioti išradingumu

2008-12-22 09:00

Didelėms baldų gamybos įmonėms nerimaujant dėl ateities, mažosios juo labiau nesėdi sudėjusios rankų. Norėdamos išvengti konkurentus ištikusio sąstingio, šios ieško būdų, kaip išlikti rinkoje ir pritraukti naujų klientų.

Ieško gudrybių

Labiau įsigilinus, brangesnius baldus turtingiems klientams gaminančių baldininkų padėtis ne tokia bloga, kaip tų, kurie iki krizės labiau taikydavosi į mažiau uždirbančius gyventojus. Pastarieji šiandien turi vos vieną kitą užsakymą, kurių irgi žaibiškai mažėja.

Dauguma bendrovių priverstos mažinti gamybos sąnaudas ir taupydamos ieško pigesnių medžiagų. Kai kurie baldininkai iš Čekijos pradėjo pirkti pigesnes laminuotas baldų plokštes, kurios iš pažiūros nuo kitų niekuo nesiskiria, tačiau yra labai nepatvarios.

"Jos greitai deformuojasi, o renkant iš tokios plokštės pagamintus baldus, šių korpusai skirsis, ims lūžti varžtai, sąvaržos. Be to, paviršius itin neatsparus trinčiai, laminatas prasitrina, išblunka nuo saulės spindulių. Blogiausia, kad pirkėjas to negali žinoti, nebent atkreiptų dėmesį į kainą: iš minėtos medžiagos pagaminti baldai yra perpus pigesni. Kai kurie gamintojai, norėdami dar labiau atpiginti baldus, naudoja pigią nekokybišką kinų gamybos furnitūrą", – atkreipė dėmesį bendrovės "Sostinės baldai" direktorė Inesa Abromaitė.

Anot jos, naudoti pigias ir nekokybiškas medžiagas baldų pramonėje nėra pats geriausias būdas taupyti. Juolab kad norint pagaminti kokybišką prekę to padaryti ir neįmanoma.

Dekoruos korpusus

Esant ekonominei krizei išradingesni baldų gamintojai stengiasi išsiskirti klientams siūlydami nestandartinius sprendimus. Vienas jų – naujas baldų korpusų dažymo būdas.

"Tai yra meninė apdaila, piešimas ant baldų durelių, to Lietuvoje niekas nedaro. Mes pirmieji pasiūlėme tokią paslaugą, kuri labiausiai pravers dekoruojant virtuvės ir vaiko kambario baldus. Idėjai įgyvendinti bus naudojami dažai ir naujos dažymo priemonės", – pasakojo I.Abromaitė ir pridūrė, jog šią naujovę pristatys kasmetėje baldų parodoje.

Dar vienas būdas pritraukti naujų klientų – prekyba prabangos prekėmis ir turimo asortimento papildymas naujomis kokybiškomis medžiagomis. "Pradėjome prekiauti lieto marmuro ir granito stalviršiais. Žinoma, tai ne naujiena, tačiau įsigyti baldų su tokiu stalviršiu gali tik turtingesni žmonės, nes jie nepigūs. Tai gali padėti pritraukti naujų klientų", – atvirai dėstė verslininkė.

Vilioja nuolaidomis

Dėl vietos apmirusioje baldų rinkoje besikaunantys gamintojai priversti griebtis ir viliojamų rinkodaros siūlymų. Bene populiariausias būdas – akcijos, nuolaidos ir klientui palankaus mokėjimo grafiko sudarymas.

"Pastarąjį pusmetį padaugėjo klientų, norinčių pirkti baldus išsimokėtinai. Gyventojai kaip susitarę prašo nuolaidų. Neretai girdime sakant: vis vien dabar krizė ir baldininkai darbo neturi", – neslėpė I.Abromaitė.

Tai įmonę paskatino jaunoms šeimoms, kurios narių amžius neviršija 35 metų, taikyti 10 proc. nuolaidas. Pašnekovės teigimu, jei pirkėjas nenori baldų pirkti išsimokėtinai, jam bendrovė sudaro specialų mokėjimo grafiką, baldo kainą išdalijant lygiomis dalimis trims arba keturiems mėnesiams. Anksčiau baldininkai to nedarydavo, dabar tai tampa įprasta.

Dėl klientų baldininkai kaunasi ir kitais būdais: stengiasi palaikyti ryšius su galimais klientais, kurie vienokiais ar kitokiais klausimais kreipėsi į bendrovę. Priešingai nei anksčiau, jiems įmonės darbuotojai per porą darbo dienų pasako baldo kainą, paruošia preliminarų projektą, o norėdami nepaleisti kliento, skambina ir domisi, ar šis tiko.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų