Fizinis skausmas, teatro intrigos, nuožmi hierarchija, didžiulė konkurencija, alinantis darbas ir aukščiausi įvertinimai – visa tai patyręs baleto artistas Nerijus Juška scenos naujokams gali būti atlaidus. Tačiau ar užauginti televizijos užuovėjoje jie vėliau ištvers artistų kasdienybę, patekę į konkurencingą meno pasaulį?
Šou „Romeo ir Džiuljeta“ ieško dviejų ypač talentingų jaunų dainininkų, kurie taps legendinio meilės epo naujais herojais modernioje roko operoje „Romeo ir Džiuljeta“. Šio šeštadienio laidos tema – Viljamo Šekspyro parašyta eilutė „O mano lūpų nuodėme saldžioji...“ – padiktavo projekto dalyviams būtiną sąlygą: pasirodymas turi būti gundantis. Laidos filmavimo metu drovumo neįveikusios merginos tuoj pat sulaukė N. Juškos pastabų.
„Tu nebijok savęs glostyti. Tu turi mus sugundyti, viliok mane, nebijok vizginti klubų, taip kaip katės vizgina uodegą, – šou dalyvę Liepą Mondeikaitę mokė primarijus. – Šalia tavęs, tokios Džiuljetos, aš tikrai norėčiau būt Romeo.“
Jo kritiškų pastabų kliuvo ir Diletai Meškaitei, galinčiai pasigirti ne tik puikiais vokaliniais, bet ir fiziniais duomenimis. „Man labai trūko seksualumo, labai labai trūko. Labai trūko tavo klubų vizginimo. Prašau pavizginti kitą kartą“, – Diletai aiškino N. Juška.
Vaikinų judesiai scenoje taip pat neliko nepastebėti. Vytautui Jurgelevičiui, kuris per filmavimą bandė įkūnyti rokerį, Nerijus buvo nuožmus: „Man tai buvo panašiau ne į Romeo, o į įkaušusį naktinio klubo vedėją, kuris pradeda dainuoti ir daryti tam tikrus judesius. Be to, jei jau pradėjai savo pasirodymą glostydamas plaukus, tai nebūk mergaitė, perbrauk per tuos plaukus normaliai. Būk tikru vyru. Tai labai svarbu.“
Į laidos filmavimą susirinkusiai publikai jis neleido nuobodžiauti ne tik profesionaliais komentarais, bet ir savo judesiais. Salėje N. Juška pademonstravo aukščiausią baleto meistriškumo klasę įrodantį suktuką. O po dalyvių pasirodymų pats nepabijojo parodyti jiems, kaip reikia judėti ir atlikti minėtą „uodegos vizginimą“.
Naujausi komentarai