Eurovizinio klipo kūrėja: paprastumo nereikia imituoti, reikia būti paprastiems Pereiti į pagrindinį turinį

Eurovizinio klipo kūrėja: paprastumo nereikia imituoti, reikia būti paprastiems

Eurovizinio klipo kūrėja: paprastumo nereikia imituoti, reikia būti paprastiems
Eurovizinio klipo kūrėja: paprastumo nereikia imituoti, reikia būti paprastiems / V. Skaraičio/ BFL nuotr.

Kai paprastumas yra tikras, o ne imituojamas, jis tampa privalumu. Taip sako Lietuvos eurovizinės dainos „This Time“ klipą režisavusi Algina Navickaitė ir primena latvių atstovus 2005 metų „Eurovizijoje“, kurie sėdėdami ant kėdžių užkariavo Europos simpatijas.

„Norėjome padaryti socialinį eksperimentą – neformatą, ne tokį klipą, koks būdingas „Eurovizijai“ – su daug šviesų ir efektų, o paprastai ir šiek tiek dokumentiniu stiliumi“, – pasakoja režisierė. 

Jos teigimu, buvo svarbu parodyti paprastus veidus, paprastus žmonės ir jų reakciją pirmą kartą išgirdus dainą. Nepaisant to, kad visi iki vieno klipe – lietuviai, klipo kūrėjams dar pavyko rasti tokių, kurie dainos „This Time“ girdėję nebuvo.

Dainos apie meilę ir pirmąjį bučinį klipui neatsitiktinai pasirinktos poros. „Buvo porų, kurios draugavo ilgai, buvo žmonių, kurie matė vienas kitą pirmą kartą. Atvirai pasakius, meiliau elgėsi tie, kurie matė vienas kitą pirmą kartą“, – atskleidžia A. Navickaitė.

Jos manymu, paprastumas – ne trūkumas, jeigu jis – tikras, o ne imituojamas.

„Galime kalbėti pavyzdžiais: buvo broliukai latviai, kurie [sėdėdami] ant kėdžių užkariavo visą Europą“, – konkurso istoriją prisimena klipo režisierė.

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra