Vasarą pasirodęs filmas visame pasaulyje uždirbo daugiau nei milijardą JAV dolerių bei padidino susidomėjimą prekių ženklo „Barbie“ produkcija, kurios populiarumas ligi tol buvo prigesęs.
Lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpių, Barbės lėlių pardavimo apyvarta ketvirtuoju ketvirčiu išaugo 27 proc. ir viršijo 473 mln. JAV dolerių. Šiaurės Amerikoje ši apyvarta šoktelėjo 43 proc. iki 252,8 mln. JAV dolerių.
Grynosios ketvirčio pajamos sudarė 147,3 mln. JAV dolerių – 131 mln. JAV dolerių daugiau nei prieš metus.
Bendrovės „Mattel“ pakoreguotasis pelnas šiuo laikotarpiu siekė 408,8 mln. JAV dolerių, o vienai akcijai tenkantis pelnas sudarė 0,29 JAV dolerio.
Bendrovės ketvirčio pajamos, prieš metus siekusios 1,40 mlrd. JAV dolerių, išaugo 15,7 proc. iki 1,62 mlrd. JAV dolerių.
Bendrovės „Mattel“ vadovas Ynonas Kreizas sakė, kad 2023-ieji bendrovei buvo „itin reikšmingi metai“. „Mes sustiprinome lyderio pozicijas pagrindinėse žaislų kategorijose ir užėmėme reikšmingą rinkos dalį, mums labai pasisekė su Barbės filmu, be to, sustiprėjo mūsų finansinė padėtis.“
„Stabiliai vykdėme savo žaislų strategiją ir padarėme reikšmingą pažangą filmų, televizijos, skaitmeninių pramogų ir leidybos srityje. Mūsų balansas 2023 m. pabaigoje buvo tvirčiausias, kokį matėme per metų metus“, – pridūrė jis.
Naujausi komentarai