Finaliniu šio etapo žingsniu tapo kūrinio „King Kong” vaizdo klipas, nukeliantis į geometrinių iliuzijų pasaulį.
„Šio kūrinio estetika buvo įkvėpta japonų video menininko Ryoichi Kurokava darbų, kuriuose jis trapų minimalizmą pina su didelio sudėtingumo išpildymu, – pasakoja „Happyendless” narys Andrius Kauklys. – „King Kong” yra šaltas, galingas, bet tuo pačiu ir minkštas kūrinys – priešingybių sūpynės tarp storų, sunkų potėpių bei plonų metalinių stygų.”
„King Kong“ vaizdo klipo autoriai Mindaugas Zabulis ir Viktoras Jermolajevas neslepia, kad seniai norėjo sukurti vizualinę istoriją muzikinei grupei, tad atsiradus progai ir idėjai, tuo nedvejodami pasinaudojo.
„Trimatė erdvė puikiai leidžia manipuliuoti dydžiais ir proporcijomis, o „King Kong” tam labai tiko, nes vien jau jo pavadinimas sufleruoja mintį pasakojimui apie skirtingus mastelius, – pasakoja M. Zabulis. – Pavyzdžiui mes, žmonės, miesto pastatus matome vienaip, o King Kong'as matytų visiškai kitaip. Tuo tarpu musei šis pasaulis suvokiamas dar kitais masteliais. Norėjosi perteikti, kaip skirtingame kontekste tie patys objektai sukuria skirtingą pojūtį.”
Vaizdo klipe puikiai matomas ir jo autorių domėjimasis brutualizmo kryptimi architektūroje. „Šiandieninis mūsų susižavėjimas betonu, grubiomis, tačiau tuo pačiu dailiomis formomis ir pastatais puikiai padėjo perteikti skirtingų mastelių idėją”, – sako M. Zabulis.
Grupės “Happyendless” nariai, pristatę paskutinį darbą iš albumo “Kinetika”, pradeda naują kūrybos etapą ir dar šį pavasarį klausytojus žada nustebinti naujienomis.
Naujausi komentarai