"Olialia" blondinės kraustysis į salą Pereiti į pagrindinį turinį

"Olialia" blondinės kraustysis į salą

Programa: prieš susirinkusią publiką raitėsi naują įvaizdį pristačiusios "Olialia pupytės".
Programa: prieš susirinkusią publiką raitėsi naują įvaizdį pristačiusios "Olialia pupytės". / Audriaus Bagdono (Fotodiena) nuotr.

Maldyvuose po penkerių metų atsiras naujas atostogų rojus – "Olialia" sala. Čia dirbs vien blondinės, o poilsiautojus į šį rojų skraidins šviesiaplaukės stiuardesės ir pilotės.

Populiaraus lietuviško prekės ženklo kūrėjai tokius ambicingus planus paskelbė per savaitgalį vykusį naujo "Olialia" klubo atidarymą Vilniuje. "Blondinės yra didelė jėga, kurios nederėtų nuvertinti, – teigė "Olialia" prekės ženklo vadybininkė Giedrė Pukienė. – Esame protingos, gražios, nutrūktgalviškos ir ryžtingos."

Ši Lietuvos verslininkų idėja greitai sulaukė plataus atgarsio – ne vien pagyrimų, bet ir kritikos. Kai naujiena buvo paskelbta Maldyvų tinklalapyje "Minivan", pasipylė pasipiktinusių skaitytojų komentarai. Jie kaltino projekto autorius rasine diskriminacija.

Maldyvų įstatymai reikalauja, kad 50 proc. kurorto personalo sudarytų vietos gyventojai, o dauguma jų yra juodaodžiai. Pačioje Lietuvoje, kuri yra ES narė, gali kilti ginčų dėl to, ar darbuotojų atranka pagal plaukų spalvą nepažeidžia darbo įstatymų.

G.Pukienė neigė kaltinimus, kad "Olialia" diskriminuoja žmones pagal amžių, lytį, tautybę ar plaukų spalvą.

"Tačiau pastebėjome, kad jei tamsiaplaukė čia dirba ir yra apsupta gražių šviesiaplaukių, galiausiai ir pati persidažo plaukus", – tikino "Olialia" prekės ženklo vadybininkė.

Pasak G.Pukienės, "Olialia" siekia paneigti stereotipą, kad blondinės yra kvailos: "Mūsų mergaitės yra labai protingos, turi išsilavinimą. Visos jos nori gyvenime ką nors pasiekti, jos turi daugybę verslo idėjų."

"Olialia" produktų reklamose blondinės dažnai vaizduojamos intelektualinėje aplinkoje – laboratorijoje, dalykiniame susitikime ir pan. Tačiau kai kurie komentatoriai įsitikinę, kad tokios reklamos tik patvirtina kvailų blondinių stereotipą.

"Jie parduoda idėją, kad blondinės yra seksualios, nes seksas yra parduodamas. Jie traukia pirkėjus gražiomis moterimis ir seksu", – "Olialia" prekės ženklą kritiškai įvertino Latvijos žurnalistė Sanita Jemberga.

Kad ir kaip būtų, "Olialia" strategija veikia puikiai ir šis prekės ženklas jau atpažįstamas ir už Lietuvos ribų.


Kvepia varžytinėmis

Naujasis "Olialia" klubas įsikūrė buvusio Vilniaus naktinio klubo "Pacha" patalpose "Vilniaus vartuose". Tačiau bendrovei "Ranga group" priklausančios įmonės "Ranga IV investicijos" valdomas "Vilniaus vartų" komplekso turtas, kuris yra įkeistas Latvijos kapitalo bankui "Citadele" (buvęs "Parex" bankas), bus parduodamas iš varžytinių.

Vilniaus apygardos teismas praėjusią savaitę atmetė "Ranga IV investicijų" skundą ir paliko galioti įkeisto turto išvaržymą numatančią Vilniaus miesto 1-ojo apylinkės teismo Hipotekos skyriaus nutartį.

"Bylinėjimasis gali būti ilgas, skundų – daug. Pirmiausia mes manome, kad jie neteisėtai nutraukė kreditavimo sutartį, yra ginčijamasi ir dėl administratoriaus, ir kitų niuansų. Jei nesusitarsime kitaip, teismai gali trukti kelerius metus", – BNS sakė pagrindinis "Vilniaus vartų" savininkas Laimutis Pinkevičius (nuotr.).

Tačiau, anot jo, tikimasi, kad pavyks rasti kompromisą ir atnaujinti komplekso veiklą. Bet "Citadele" valdybos pirmininkė Alma Vaitkunskienė BNS sakė, jog su "Ranga" ne kartą buvo bandyta susitarti taikiai, bet nepavyko.

Apie 230 mln. litų kainavusių ir 2007-ųjų spalio pabaigoje atidarytų "Vilniaus vartų" turtas bus išvaržomas, siekiant išieškoti "Rangos IV investicijų" 100,162 mln. litų skolą bankui "Citadele".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų