Pereiti į pagrindinį turinį

"Opel Insignia Sports Tourer". Geras automobilis blogu laiku

2009-04-11 09:00
"Opel Insignia Sports Tourer". Geras automobilis blogu laiku
"Opel Insignia Sports Tourer". Geras automobilis blogu laiku / Gamintojų nuotr. Gudru: atidarius galines "Opel Insignios" universalo dureles, atidengiama antra galinių žibintų pora.

"Europos metų automobilio 2009" rinkimuose triumfavęs "Opel Insignia" neabejotinai yra ne tik sėkmingiausias antrinės "General Motors" įmonės keliolikos pastarųjų metų kūrinys, bet ir vienas geriausių D klasės modelių, kokius tik šiandien galima įsigyti.

Frankfurtas prie Maino, Vokietija

Sudiev tradicijos

Pačioms didžiausioms permainoms bendrovės "Adam Opel AG" strategai pasirinko sunkmetį. Pernai ši įmonė atsisakė maždaug 20 metų puoselėto vardo "Vectra" ir pradėjo pratinti prie lotyniškos kilmės "Insignia". Dar daugiau – bene pusę amžiaus visus kompaktinės, vidutinės ir aukštesnės vidutinės klasės modelius universalo kėbulu krikštiję "Caravan" vardu, vokiečiai nutarė imtis radikalių permainų ir čia. Įkandin "Insignios" sedano ir hečbeko pasirodęs universalas pavadintas "Sports Tourer".

Kodėl? Bendrovės "General Motors Europe Design" viceprezidentas Markas Adamsas tikina, kad tai atskiras modelis, o ne paprasta sedano universalo versija. Jo teigimu, visa kėbulo galinė dalis, sukurta specialiai automobiliui "Sports Tourer", gali pasigirti skulptūriniu meniškumu ir techniniu tikslumu. Iš tiesų nors senoji "Vectra" buvo gana geras automobilis, po pusmečio prisiminti emocijas, kilusias sėdint prie šio ratuočio vairo, – sunku. Galbūt todėl, kad emocijos tokios pat kaip valgant maistą be prieskonių ar ragaujant distiliuotą vandenį: gal ir sveika, bet neskanu. Su "Sports Tourer" viskas atvirkščiai. Vienintelis dalykas, kurį sunku prisiminti, – geresnius įspūdžius palikusio automobilio vardas.

10 balų už valdymą

Nesigilinant į dizaino subtilybes ("Insignia" palieka atletiško ir elegantiško automobilio įspūdį), naujasis "Opel" kūrinys pirmiausia gerbtinas už važiavimo ypatybes. Netoli Frankfurto prie Maino surengus "Insignios Sports Tourer" pristatymą lėkti uolėtų kalvų šlaitais vingiuojančiais keliais buvo tikras malonumas. Posūkiuose automobilis judėjo tarsi bėgiais, preciziškai tiksliai reagavo į visus vairaračio judesius ir kiekvieną akimirką leido jaustis padėties šeimininku.

Šios ypatybės ypač gerai justi naudojantis į naują važiuoklę įdiegta inovatyvia "FlexRide" mechatronine sistema su elektronine amortizacijos kontrole. "FlexRide" yra trijų vairavimo režimų galimybė. Be standartinio adaptyvaus būdo, vairuotojas dar gali pasirinkti komfortiškesnį ("Tour") arba sportinį ("Sport") režimą. Pasirinkus sportinį režimą, automobilio "Insignia Sports Tourer" vairavimas yra aktyvesnis, nes keičiamas tarpusavyje susijusių funkcijų, tokių kaip vairavimas, greičio kontrolė, amortizacija ir net vidinis prietaisų skydo apšvietimas, nustatymas – neutralų baltą keičia raudonas.

Be to, "Insignios" pirkėjams dar siūloma rinktis naują modernią "Adaptive 4x4" sistemą, kuri paskirsto sukimo momentą taip, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas sukibimas pačiomis sudėtingiausiomis važiavimo sąlygomis.

Kelionių instrumentas

Gerą įspūdį palieka ir "Insignios Sports Tourer" interjeras. Čia dominuoja kokybiškos, malonios liesti apdailos medžiagos, valdymo prietaisai išdėstyti logiškai. Mašinos viduje gana daug erdvės penkiems keleiviams ir jų bagažui (talpa – 540 l).Universalo modelio ratų bazė tokia pat kaip ir hečbeko – 2737 mm, tačiau bendras automobilio ilgis (4910 mm) didesnis 80 mm.

Septynių buvusių variklių, kurių pajėgumas svyruoja nuo 110 iki 260 AG, gama papildyta dar dviem motorais: mažesnio darbinio tūrio benzininiu varikliu su turbina ir yra naujas turbininis dyzelinis variklis. Be to, artimiausiu metu šių variklių sąrašą papildys "ecoFLEX" variantas, išsiskiriantis itin mažomis degalų sąnaudomis ir CO2 emisija.

Gamintojų teigimu, naujasis universalas išsiskiria dar keletu aukšto lygio technologijomis pagrįstų sistemų, kurios gali gerokai palengvinti vairuotojo darbą sudėtingomis eismo sąlygomis. Vienas įdomiausių projektų – "Opel Eye" kamera, kuri skaito eismo reguliavimo ženklus ir šią informaciją pateikia prietaisų skydelyje, perspėja vairuotoją, jei šis netyčia nukrypsta nuo savo juostos. Be to, "Insignia" turi naujos kartos AFL priekinius žibintus, prisitaikančius prie kelio sąlygų – yra devynios skirtingos apšvietimo funkcijos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų