Morališkai ir finansiškai skaudžia istorija garsi stilistė pasidalijo socialiniame tinkle „Instagram“.
„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, nes norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Nunešiau savo „Louis Vuitton“ rankinuką susitvarkyti, nes jis yra vintažinis, todėl buvo įtrūkęs. Nežinau, ar geriau buvo nešioti, koks yra, ar kaip man jį sutvarkė“, – rugpjūčio viduryje S. Mišenytė pasakojo savo sekėjams.
Moteris pasidalijo brangios rankinės nuotraukomis prieš specialistams paliekant daiktą ir gavus jį atgal.
Jose matyti, jog vintažinio „Louis Vuitton“ rankena visiškai neatitinka originalios spalvos, o dėl per didelio dažų kiekio oda tiesiog sutrūkinėjo.
Asmeninio albumo nuotr.
Įtūžusi moteris paviešino darbą atlikusią įmonę: tai – „Sneaker spot“.
S. Mišenytė taip pat pridūrė, kad minėta įmonė klientus, kurie dalijasi blogais komentarais apie jų paslaugas, užblokuoja.
Tiesa, ties šia vieta istorija nesibaigė.
Rugsėjo 15 dieną, sekmadienį, moteris socialiniame tinkle „Instagram“ toliau pasakojo apie nemalonią situaciją.
Kadangi šios programos vienas pagrindinių tiekėjų yra „Sneaker spot“, jūs tą sugadintą daiktą antrą kartą išsiunčiate tiems patiems žmonėms“.
„Sekmadienio rytas prasidėjo nuo nelabai gražaus elektroninio laiško iš įmonės, kuri sugadino man rankinę. Kurį laiką visa tai laikiau paslaptyje, nes galvojau, kad žmonės susivoks, kokius nuostolius padaro savo klientams. Panašu, kad jiems tai yra, kaip „nuo žąsies vanduo“. Per visą šitą laiką susižinojau tiek dalykų, kad bus labai įdomi istorija, kaip galima nuo vilko papulti ant meškos“, – kalbėjo ji.
Pasak S. Mišenytės, nuo įmonės „Sneaker spot“ nukentėjo ir jos draugė, dietologė Indrė Trusovė, kuri ten pat nunešė tvarkyti savo „Hermes“ šlepetes ir nusivylė gautu rezultatu.
„Indrė jas nunešė į naują startuolį, platformą „Tingit“, kuri teikia analogišką paslaugą kaip „Sneaker spot“. Kadangi jais ji buvo nusivylusi, pagalvojo, kad išbandys kažką naujo. Kaip jūs galvojate, kuo viskas baigėsi? Įdomu tai, kad ši nauja platforma yra stipriai susijusi su „Sneaker spot“. Įsivaizduokite, kad nusinešate sau brangų daiktą ten, gaunate visai nekokybišką paslaugą, sumokate didelę sumą pinigų, ir galvojate, kad reikia gelbėti vargšę rankinę ar šlepetes. Siunčiate naujam atsiradusiam verslui, su mintimi, kad jus išgelbės. Bet kadangi šios programos vienas pagrindinių tiekėjų yra „Sneaker spot“, jūs tą sugadintą daiktą antrą kartą išsiunčiate tiems patiems žmonėms“, – socialiniuose tinkluose pasakojo įtūžusi stilistė.
Nors pradžioje įmonė nesutiko dėl S. Mišenytei padarytos žalos, tačiau po situacijos išviešinimo socialiniuose tinkluose „Sneaker spot“ pripažino padarę klaidą ir teigė norintys situaciją ištaisyti, kaip įmanoma greičiau.
Visgi garsi moteris atsiprašė savo sekėjų, mat ji anksčiau minėtą įmonę reklamavo.
„Aš labai visų atsiprašau, kam esu juos rekomendavusi. Daugiau nesidalinsiu vietomis, iki kol jų nepatikrinsiu“, – teigė S. Mišenytė.
(be temos)