„Prie jūros pamečiau banko kortelę... Užsisakiau naują. Nauja kortelė jau kelias savaites guli banko skyriuje. Bet aš negaliu jos atsiimti! Bankas neaptarnauja be išankstinės registracijos“, – istoriją pradėjo Stano.
„Išankstinės registracijos laikai žiauriai nepatogūs. Bandai registruotis, o tau siūlo po savaitės 14.45 val. Man sunku numatyti, ką veiksiu 14.45 val. po savaitės. Tai vieną kartą nespėjau. Neaptarnavo. Sako, iš naujo registruokis. Vėl po savaitės. Bandau aiškinti, kad man jų laikai netinka, kad turiu skubiai išvykti. Neveikia paaiškinimai“, – situacija nupasakojo atlikėjas.
Kortelė guli banke. Žinau kuriame skyriuje, tik ateini ir paimi, bet man jos neatiduoda!
Dėl didelio užimtumo ir nenumatytų įvykių tikimybės atlikėjas vis nespėja atvykti į banko padalinį laiku, tačiau bankui – nė motais.
„Kortelė guli banke. Žinau kuriame skyriuje, tik ateini ir paimi, bet man jos neatiduoda! Išvykstu be kortelės. Grįžtu. Dabar liepos 26 d. mane užregistravo. Bet paskambino užsakovai ir liepos 26 d. išnuomojo studiją įrašams. Skambinu į banką. Vėl laukiu penkiolika minučių spaudinėdamas skaičiukus. Sakau, kad planai pasikeitė. Siūlo savaitės galą. Man koncertai. Manęs nebus... Atiduokite po galais mano kortele! Jau nelaiko nervai...“ – nusivylimo neslėpė Stano.
„Bankui vienodai. Atsiėmimas tik banko skyriuje su išankstine registracija. Tiesiog atvažiuoti į banką nebeįmanoma NIEKAIP. Nėra jokio skyriaus, kuris priimtų klientą, kad ir kritinėje situacijoje“, – rašė jis.
Anot Stano, dėl negebėjimo susitarti su banku jį jau pradėjo kamuoti rimtos bėdos.
„Pasekmės. Man atjungtos visos paslaugos, susijusios su kortele. „Netflix“, „Youtube“, „Gmail“, apsaugos kamerų duomenų bazė ir t.t. Ir pabaigos tam nesimato, nes banko laikai netinka man. Bankui netinka mano“, – dėstė Stano.
Atlikėjas svarstė, kaip reikės atsiskaitinėti už prekes ir paslaugas, jei ateityje nebeliks atsiskaitymų grynaisiais.
Bankas – privati įstaiga ir visada bandys kuo mažiau dirbti, kuo daugiau gauti.
„Metų gale uždraus atsiskaitymus grynaisiais. Pradžioje iki 3 tūkst. Eur, vėliau, matyt, dar mažiau. Ir štai žmogui, panašioje į mano situacijoje, nutiks nelaimė, reiks skubiai sumokėti. Bankas jo nepriims. Grynais negalės ir Amen...“ – svarstė atlikėjas.
Anot jo, bankams reikia keisti veikimo modelį į patogesnį klientui, o ne pačiai įstaigai.
„Reikia sudrausminti bankus. Bankas – privati įstaiga ir visada bandys kuo mažiau dirbti, kuo daugiau gauti. Bankui nesvarbu klientas. Tik to kliento lėšos. Gal tai ir nenormalu, bet suprantama. Taip, kaip degalinėje privalo būti tualetas ar automobilyje gesintuvas – bankas privalo gyvai priiminėti klientus ir be išankstinės registracijos. Dabar viskas juda link 100 proc. finansinės skaitmenizacijos. Ir toks įspūdis susidaro, kad žmonės palikti bankų sudraskymui. Net nežinau, kur kreiptis ir ką daryti... Bankas – SEB“, – rašė beviltiškoje situacijoje atsidūręs atlikėjas.
Naujausi komentarai