O jei apie influencerio gyvenimą svajojate ir jūs, „Superyou“ vadovas Mindaugas Lataitis atskleidė, kokios yra svarbiausios nuomonės formuotojų savybės.
– Kas šiemet naujo influencerių reitinge?
– „Instagram“ platformoje Jonas Nainys grįžo į dešimtuką, taip pat atsirado ir Deimantė Kazėnaitė. „Facebook“ kategorijoje išryškėjo Vaidotas Žala, matėme Benedikto Vanago kritimą. „Youtube“ platformoje išryškėjo Paulius Samoška. O „TikTok“ reitingas nuolat keičiasi.
– Ką galime vadinti influenceriu?
– Reikėtų suprasti, kad mūsų reitingas neįvardijo, kas yra influenceris. Juos sureitinguojame pagal jų kokybę ir įtakingumą. Mūsų tikslas – atsižvelgti į socialinius tinklus, žvelgti į tuos, kurie dirba su prekiniais ženklais ir tada sureitinguoti.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kas svarbu tiems, kurie nori influencerio paslaugų?
– Labai svarbu reputacija. Jau keli metai iš eilės reputacija lenkia sekėjų skaičių. Vertybinis stuburas, kurio jis laikosi, ypatingai tam tikrais visuomenei jautriais klausimais, yra vertinamas labiau tiek vartotojų, tiek pačių prekinių ženklų akyse.
Nebūkime tokia visuomenė, kuri įrašo influencerius į profesijas. Influenceris yra daugiau gyvenimo būdas.
– Jeigu gerai elgiesi, turi stuburą, tada ir sekėjų skaičius auga?
– Nebūtinai. Neminėsiu vardų, bet esame turėję situacijų, kuomet žmogus, turėdamas daug sekėjų, papuola į tam tikras viešas situacijas. Tada matome, kai iškrenta iš dešimtuko ir nusirita į penkiasdešimtuką.
– Kaip tapti influenceriu?
– Nebandysiu apsimesti, kad žinau, kaip tapti influenceriu, nes man atrodo, kad kiekvienas suranda savo kelią elgdamasis sąžiningai prieš save. Nebūkime tokia visuomenė, kuri įrašo influencerius į profesijas. Influenceris yra daugiau gyvenimo būdas.
– Pagal ką dirbtinis intelektas atrenka influencerius?
– Priklauso nuo platformų. Lietuvoje esame dar skurdokame lygyje platformų atžvilgiu, bet jeigu pažiūrėsime į pasaulinius atvejus, tai būna situacijos, kuomet dirbtinis intelektas padeda atrinkti influencerį pagal sekėjus, pagal tai, ar vertybiškai atitiktų prekės ženklą. Dirbtinis intelektas gali išanalizuoti visų influencerių sekėjų sąrašą, visą tą purvą ir tokiu būdu pateikti žmogui, kad va ten yra tavo ar ne tavo auditorija. Taip pat dirbtinis intelektas gali padėti administraciniais klausimais.
Naujausi komentarai