Pereiti į pagrindinį turinį

V.Romanovo dukterėčios užgaida ir didžiausia silpnybė – mada

2009-02-07 09:00
V.Romanovo dukterėčios užgaida ir didžiausia silpnybė – mada
V.Romanovo dukterėčios užgaida ir didžiausia silpnybė – mada / Julijos Gončaruk asmeninio albumo nuotr. Ištikima: mėgstamiausias Julijos prekinis ženklas, be abejo, – "RRevoliution"; ji dažnai vilki savo kolekcijos drabužiais.

Ilga ryškia raudona suknele vilkinti Julija Gončaruk nusišypsojo akinančia šypsena Italijos televizijos žurnalistams. Vaizdo kameros gaudė kiekvieną jos judesį. Užsimetusi ant pečių švarkelį, po to – odinę striukę naujosios kolekcijos "RRevoliution" projekto vystytoja besišypsodama apsisuko ratu.

Škotijos "Hearts" ("Širdys") futbolo klubo valdybos narę britų žurnalistai ir futbolo aistruoliai praminė "širdžių karaliene", o pirmojoje spaudos konferencijoje, surengtoje prieš trejus metus, jie domėjosi ne tik Julija, bet ir jos kojomis.

Vladimiro Romanovo dukterėčia J.Gončaruk šiandien jau ne tik "širdžių karalienė". Vieno turtingiausių Lietuvos žmogaus sesers dukra dar ir "revoliucionierė". Ji vysto projektą "RRevoliution", kurio drabužių kolekcija neseniai buvo pristatyta Lietuvoje ir kurią netrukus išvys mados savaitės "Milano Moda Donna" žiūrovai.

Romanovo stiliaus revoliucija

– Mūsų kolekcijos detales ir ypatumus įkvėpė praeities mada, bet mes ją “revoliucionavome”: perteikėme šiuolaike dvasia ir sukūrėme idealų "casual-chic" stilių. Mūsų drabužiai dėvimi bet kokia proga, jie tinka ir dienai, ir vakarui, – apibūdino J.Gončaruk kolekciją, kurios vienas ypatumų – lakoniškas siluetas ir itin kokybiškos medžiagos.

– "RRevoliution" šifruojama kaip "Romanovo aprangos ir stiliaus revoliucija". Ką bendro gali turėti Vladimiras Romanovas ir revoliucija?

– Romanovo revoliuciją reikia suprasti kaip stiliaus revoliuciją, revoliucinį būdą išreikšti elegancijos koncepciją.

– Revoliucijos greitai prasideda ir greitai baigiasi. Kiek truks "RRevoliution"?

– Šiuolaikiai žmonės siekia išsiskirti socialiniu lygiu ir elegancija. Tačiau nenori atsisakyti ir komforto. Reikia, kad drabužis vienu metu būtų ir elegantiškas, išskirtinis, puošnus, ir patogus. Kaip tik tai ir yra "RRevoliution" uždavinys. Ilgalaikis.

– Ar įmanoma konkuruoti su "Gucci", "Armani", "Prada", "Valentino" ir kitais žinomais prekiniais ženklais?

– Nemanau, kad juos būtų galima laikyti tikrais konkurentais. Visų pirma, taikomės į žemesnę kainą nei šie žymūs italų mados namai. Kita vertus, mūsų kolekcijos stilius ir detalės priklauso skirtingam rinkos segmentui.

Svajojo gyventi užsienyje

Julija gimė ir augo Kaune. Vaikystėje svajojo tapti gydytoja arba aktore, bet augdama suprato, kad seks tėvų pėdomis ir suksis versle.

“Kaunas jaukus miestas, kuriame praleidau laimingą vaikystę. Šalis keitėsi, tačiau aš buvau vaikas, todėl nelabai domėjausi, kas vyksta aplinkui", – kalbėjo J.Gončaruk.

Pasakiusi komplimentų gimtajam miestui Julija buvo atvira: ji visada svajojo gyventi užsienyje. "Lietuva – graži šalis, bet užsienyje daugiau galimybių", – tarė J.Gončaruk. Ji niekada neslėpė savo norų ir ambicijų.

Jauna moteris, anot britų žurnalistų, – naujosios Lietuvos, o ne senosios sovietinės šalies produktas.

Lietuvoje Julija įgijo finansų magistrės laipsnį, po to Londone studijavo tarptautinę vadybą. Ji kalba penkiomis klabomis: lietuviškai, rusiškai, angliškai, prancūziškai ir itališkai.

“Mano šeima niekada manęs nevaržė, visada galėjau daryti, ką pati noriu. Nusprendžiau būti versle. Mes esame verslininkų šeima, turbūt tai – mūsų genuose", – sakė J.Gončaruk.

"Mane visą laiką įkvepia mama. Ji yra gera verslininkė ir visada man buvo pavyzdys. Kai mama atostogauja, jai kartais ima skaudėti galvą, tada juokauju, kad geriau jai būtų grįžti į darbą”, – šypsojosi Julija.

Povandeninio laivo kodas

O mada? Kolekcija "RRevoliution"? Tai – Romanovo užgaida ar J.Gončaruk ambicijos?

– Idėja kilo Vladimirui, kuris, kaip ir aš, visuomet buvo neabejingas madai. Romanovas buvo įsitraukęs į tekstilės verslą – įkūrė įmonę "Korelita", turinčią atstovybę Milane "D.P. International S.p.A.", prekiaujančią aukštos kokybės acetatiniais siūlais. Nusprendėme bendradarbiauti, įgyvendinant bendrą svajonę: sukurti aukštos kokybės ženklą ir šimtu procentų Italijoje pagamintą kolekciją, – pasakojo J.Gončaruk apie "RRvoliution" gimimą.

Prieš debiutą Italijos mados sostinėje Milane prie šio projekto dirbo apie pusantro šimto žmonių. Kai ką suintrigavo, ką reiškia ant kai kurių drabužių išsiuvivinėti "K19". Paaiškėjo, kad tai – povandeninio laivo kodinis numeris. Tokiame laive tarnavo ir pats "RRevoliution" idėjinis vadas V.Romanovas.

– Kaip mados išlepinti italai vertino Lietuvoje dviprasmiškų atsiliepimų sulaukusį "RRevoliution" įsiveržimą?

– Italijoje turėjome galimybę pristatyti tik pradinę kolekciją (2009 metų pavasario-vasaros “start up”). Kolekcijos pavyzdžių buvo nedaug, tačiau susilaukėme puikaus spaudos ir pirkėjų įvertinimo.

Pinigai – instrumentas tikslui

J.Gončaruk gyvenimas Milane ir Londone labai intensyvus. "Darbas, susitikimai su partneriais, kolegomis", – vardijo Julija kasdienės dienotvarkės punktus. Ji sutiko: pastaruoju matu dirba itin daug. "Taip turbūt dėl to, kad dirbu su labai įdomiais projektais", – mano J.Gončaruk. Nuo darbo įtampos ji atsipalaiduoja sportuodama: žaidžia lauko tenisą, plaukioja.

“Futbolą mėgstu taip pat – jį galiu žiūrėti”, – prisimenu Julijos žodžius britų žiniasklaidai.

V.Romanovo dukterėčia nedvejoja: jos nepersekioja, netrikdo ir net neįpareigoja dėdės šešėlis – tai tik kelia tik ambicijas.

"Viską įmanoma pasiekti, jeigu to tik labai nori, bet aišku, kad reikia stengtis!" – Julija gerai išmoko šią jai įsimintiniausią dėdės Vladimiro pamoką. Paklausta, kas jai yra pinigai, J.Gončaruk atsako trumpai: "Tai tik instrumentas pasiekti tikslui."

– Kokia didžiausia jūsų užgaida, silpnybė?

– Mada.

– Ką, jūsų manymu, apie žmogų kalba jo apranga?

– Drabužiai, apsirengimo stilius apie žmogų pasako labai daug. Man patinka stilingi žmonės.

Negali be šokolado

Julija pritaria, kad mada manipuliuojama žmonėmis. Tačiau, neabejoja, dažnai ir žmonės daro poveikį madai: "Mūsų kolekciją įkvepia Audrey Hepburn ("Oskarą" laimėjusi, 63 metų nuo vėžio mirusi aktorė) ir Garys Cooperis (2 "Oskarus" laimėjęs miręs amerikiečių aktorius), kurių elegancijai neturi įtakos niekas, net laikas.

Ji vengia kalbėti apie asmeniškumus, todėl paklausta, ką apie save pasakytų nepažįstamajam, J.Gončaruk lakoniška: esu draugiškas, artimas žmogus (šia frazę ji ištaria angliškai: "Girl from the next door".)

Ar J.Gončaruk savo gyvenime patyrė revoliuciją? "Taip, – atsako ji. – Revolicija man yra tai, ką darau dabar. Mano projekras yra tikra reviliucija mano gyvenime."

O kažkas žemiško, paprasto ir malonaus? Be kokios smulkmenos negalėtų išgyventi V.Romanovo dukterėčia? J.Gončaruk nusijuokia: "Be šokolado".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų