Už projektą po pateikimo balsavo 56, susilaikė 8, prieš nebalsavo nei vienas parlamentaras.
Pagrindiniu komitetu svarstysiančiu projektą patvirtintas Biudžeto ir finansų komitetas.
Projektas svarstymo stadijoje į plenarinių posėdžių salę turėtų grįžti parlamento rudens sesijos metu.
„Ekonomikos komiteto vizito į Ukrainą metu buvo iškelta problema, kad Lietuva taiko pelno mokesčio lengvatą tik akcizų akcijų perdavimui investuotojams investuojantiems, ar ketinantiems investuoti užsienio valstybėse. Ji tampa nepatrauklia šalimi kurti, išlaikyti holdingą“, – Seimo plenarinių posėdžių salėje pokyčių poreikį aiškino projekto iniciatorius, parlamento Ekonomikos komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius.
Įstatymo projektu siūloma tiksliau apibrėžti pelno mokesčio lengvatos subjektus, nustatant, kad sąvoka „akcija“ apimtų ne tik turimas teises į rizikos ir privataus kapitalo subjektų paskirstytinojo pelno dalį, bet ir ribotos civilinės atsakomybės užsienio vieneto, kuris įregistruotas Europos ekonominės erdvės valstybėje.
Teigiama, kad Pelno mokesčio įstatymo pakeitimas suteiktų lengvatą didesniam ratui subjektų, pagerintų investicinę aplinką ir konkurencingumą, o subjektų vykdomų investicijų dėka įmonės, į kurias bus investuota, sukurtų naujas darbo vietas, sumokėtų dar daugiau mokesčių į valstybės biudžetą, plėstų savo veiklas ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse.
Įstatymo iniciatoriai teigia, kad šiuo metu nustatytas teisinis reguliavimas pilnai neužtikrina patikimo ir saugaus valstybės ekonomikai ir šalies gerovei reikšmingų investicinių projektų pritraukimo ir jų įgyvendinimo, taip pat neskatina investicijų į kitas šalis, pvz., siekiant padėti atkurti karo niokojamą Ukrainą.
Pažymima, kad dėl tos priežasties, jog Lietuva taiko pelno mokesčio lengvatą tik akcijų pardavimui, investuotojams, investuojantiems ar ketinantiems investuoti užsienio valstybėse, ji tampa nebepatrauklia šalimi kurti ar išlaikyti holdingą.