Pereiti į pagrindinį turinį

Seimo kanceliarija po reformos: pliusų dar nematyti

2016-01-07 09:23
Vyginto Skaraičio / „BNS Foto“ nuotr.

Pirmąją naujųjų metų savaitę Seimo kanceliarija darbą pradėjo jau baigusi dar praėjusių metų pavasario sesijos metu pradėtą reformą. Nors dažnai panašiomis pertvarkomis valstybės įstaigose siekiama sutaupyti jų išlaikymui skiriamų pinigų, kaip patikino Seimo vicepirmininkas Algirdas Sysas ir Seimo kanclerė Daiva Raudonienė, šį kartą nebuvo siekta taupyti.

Anot A. Syso, pertvarkant Seimo kanceliariją, pirmiausia buvo norėta sumažinti jos biurokratiją ir patikslinti, kas ką turi veikti.

Kiek žmonių paliko tarnybą kanceliarijoje, kol kas D. Raudonienė atsakyti negalėjo. O ar bus pavykę darbuotojams išėjus savo noru arba juos atleidus bent kiek sutaupyti, galima bus pasakyti tik po pusmečio.

Pavasarį buvo planuota, kad vietoj 8 kanceliarijos departamentų liks 4, vietoj 76 skyrių – 50.

Labiausiai buvo nerimauta dėl  to, kad reformos iniciatoriai su Seimo vadove Loreta Graužiniene priešakyje nusprendė panaikinti parlamento smegenimis laikomą Informacinių technologijų ir telekomunikacijų departamentą. Jo darbuotojai tik prasidėjus kalboms, kad įvyks pertvarka, ieškojosi naujų darbų. Buvo kalbama, jog patyrusius kanceliarijos darbuotojus viliojo, pavyzdžiui, „Barclays“ banko padalinys Vilniuje.

Departamento vadovas Jurgis Bridžius pats paliko tarnybą. Šiuo metu vietoj departamento įkurtas Informacinių technologijų skyrius vadovo dar neturi. Šioms pareigoms užimti paskelbtas konkursas.

Paklaustas, ar dėl tokių pasikeitimų viename svarbiausių Seimo padalinių nenukentės darbas ir nepradės strigti kompiuteriai ar telefono linijos, A. Sysas negailėjo kritikos J. Bridžiui: „Manau, kad kompiuterinė sistema buvo sutrikusi jam dirbant, nes kartais atrodydavo, jog daroma viskas, kad tik būtų blogiau. Apskritai, baisu, kas darėsi departamente, kai jam vadovavo buvęs direktorius. Šventa vieta tuščia nebūta, todėl, manau, kad netrukus rasime gerą specialistą, kuris pakeistų J. Bridžių. Juolab, kad ir algą galime pasiūlyti neblogą.“

Kaip pasakojo su LRT.lt bendravę, bet pavardžių nenorėję skelbti Seimo kanceliarijos darbuotojai, pirmąją šių metų darbo dieną tvyrojo įtampa, nes daugeliui vis dar neaišku, kaip teks dirbti po įvykdytos pertvarkos.

Be to, kai kam susidarė įspūdis, kad kanceliarijoje bandoma pabrėžti, kas – viršininkas, o kas – eilinis tarnautojas. Štai prieš Kalėdas ir Naujuosius metus darbo kalendorius kanceliarijos vadovybė įteikė tik departamentų ir skyrių vadovams su ant viršelių išspausdintais jų vardais ir pavardėmis, o eiliniai darbuotojai gavo po nedidelę dėžutę saldainių.

Paklausta, kodėl kanceliarijoje per šventes buvo sumanyta tokia sveikinimų tvarka, jos vadovė D. Raudonienė šiek tiek sutriko: „Net ir nežinau, kaip atsakyti. Ir anksčiau padalinių vadovams dovanodavome darbo kalendorius, tik neišspausdindavome juose pavardžių. Šiemet kiekvienas gavo vardinį kalendorių.“

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų