Pereiti į pagrindinį turinį

"Bitė" dar kartą įgėlė "Omnitel"

2009-03-23 09:00
"Bitė" dar kartą įgėlė "Omnitel"
"Bitė" dar kartą įgėlė "Omnitel" / Mindaugo Ažušilio nuotr. Kuriozas: nemažai "Omnitel" klientų galbūt norėtų pakeisti mobiliojo ryšio operatorių, tačiau nežino, ar gali tai padaryti.

Bendrovė "Bitė Lietuva" ir toliau tampo už ūsų konkurentę "Omnitel". Šįsyk "Bitė" užsakė "Omnitel" klientų apklausą apie daug sumaišties sukėlusį planą "Asmeninis". Paaiškėjo, kad didžioji dalis "Omnitel" klientų planu nėra patenkinti.

Net 62 proc. "Spinter tyrimų" atliktos apklausos dalyvių, "Omnitel" klientų, prisipažino nesą tikri dėl ateities ir tolesnių savo mobiliojo ryšio operatoriaus veiksmų.

Kiek geresnių naujienų "Omnitel" galima rasti kitame apklausos punkte. 62 proc. respondentų teigė manantys, kad turėdami planą "Asmeninis" jie galės daugiau kalbėti. Tačiau beveik pusė apklausos dalyvių taip pat nurodė, kad naujasis planas neleis sumažinti išlaidų mobiliajam ryšiui, o 15 proc. skundėsi esantys priversti mokėti brangiau nei lig šiol.

Bendras įmonės klientų požiūris į planą "Asmeninis" rodo, kad "Omnitel" klientai nepatenkinti tokiomis permainomis. Mat net 55 proc. apklausos dalyvių planą vertina neigiamai. Beveik penktadalis apklaustų "Omnitel" klientų naująsias sąlygas vadina labai nepatraukliomis. Tiesa, 31 proc. respondentų naująjį planą vertina teigiamai. Tačiau tik 3 proc. respondentų mano, kad planas "Asmeninis" yra labai geras.

Be to, "Spinter tyrimų" apklausa parodė, kad "Omnitel" klientai jaučia nemenkus pasirinkimo laisvės suvaržymus ir ne iki galo supranta savo teises. Net 64 proc. apklaustųjų pareiškė manantys, kad jie neturi jokio pasirinkimo ir privalo sutikti su "Omnitel" siūlomomis sąlygomis. 45 proc. apklaustųjų nemano galintys pereiti pas kitą operatorių, o trečdalis respondentų mano netgi neturintys galimybės pasirinkti kitą "Omnitel" planą.

"Rezultatai yra tokie, kokių ir tikėjomės, nes vertiname, kad vienašališkas "Omnitel" elgesys yra nepalankus bendrovės klientams ir nepritariame tokiems veiksmams. Rezultatai ne tik patvirtino, kad klientai papiktinti tokio elgesio, bet ir tai, kad didelė dalis žmonių pasiūlymo esmės nesuprato ir nebuvo tinkamai informuoti", – dienraščiui sakė tyrimą užsakiusios "Bitės" grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas rinkodarai Manju Kesani.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų