Savaitgalį per Lietuvą prasiautęs uraganas „Feliksas“ „Lietuvos draudimo“ klientams, prognozuojama, sukėlė nuostolių už daugiau nei 120 tūkstančių eurų. Tuo metu „PZU Lietuva“ audros nuostoliams kompensuoti rezervavo 30 tūkst. eurų.
Keli šimtai pranešimų
Per kelias ryto valandas į „Lietuvos draudimo“ Žalų centrą kreipėsi ar internetu apie savo patirtą žalą pranešė apie 170 klientų.
„Preliminariai skaičiuojame, kad ne mažiau nei 300 pranešimų sulauksime dėl „Felikso“ padarytos žalos, o tai yra tris kartus daugiau nei praėjusio savaitgalio audros žalos. Kol kas labai didelių žalų nesame užfiksavę, smarkiausiai nukentėjo gamybinės patalpos Tauragės apskrityje, kur vėjas nuplėšė stogo dangą. Pranešimai iš gyventojų daugiausiai yra apie apgadintus stogus, apgriautus kaminus, nuplėštas apdailos ar stogų detales. Vidutinė šiuo metu fiksuojama žala turtui – 380 eurų, maždaug tiek, kiek ir ankstesnių audrų žalų vidurkis“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.
Prieš savaitę Lietuvą aplankiusi audra, kuri nebuvo sustiprėjusi iki uragano, „Lietuvos draudimo“ klientams padarė žalos už beveik 50 tūkstančių eurų, jos metu bendrovė sureguliavo daugiau nei 150 klientų patirtas žalas.
Plėšė stogus ir duris
„PZU Lietuva“ ekspertai jau išvyko pas savaitgalį nuo audros nukentėjusius klientus. Sekmadienį ir pirmadienio rytą registruota 19 įvykių. Dauguma klientų pranešė apie apgadintą namų turtą, tačiau nukentėjo ir keli automobiliai. Dažniausiai nuostolių patyrė nuosavų namų gyventojai.
„Stiprus vėjas plėšė stogus, gadino jų dangą, kiemo statinius – pavėsines, jose esančius baldus, išdaužė langų stiklus. Daugiabučių gyventojai pranešė apie apgadintus balkonus. Vienas klientas informavo, jog vėjas nuplėšė atidarytas automobilio dureles. Padėtį valdome, nuostolius vertiname, išmokas pradėsime mokėti iš karto po apžiūrų, – sakė „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktoriaus pavaduotojas Modestas Žilionis.
Draudikų duomenys rodo, kad labiausiai nukentėjo vidurio ir vakarų Lietuvos gyventojai. Daugiausia pranešimų gauta iš Klaipėdos, Kretingos, Šilutės, Šilalės, Kėdainių, Kauno miestų ir rajonų.
„PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centras dirba visą parą be poilsio dienų, todėl apie įvykį žmonės gali pranešti iš karto. Tai paspartina nuostolių vertinimo ir atlyginimo procesą.
Žalų ekspertai primena, kad ir nepranešę apie įvykį, klientai gali pradėti atkūrimo darbus. Patartina nuostolius nufotografuoti, o senas medžiagas – lentas, stogo dangą, kitas dalis, kurias apgadino stichija – išsaugoti. Suniokotas vietas reikėtų apdengti, pritvirtinti, kad jos būtų apsaugotos nuo tolesnio stichijos poveikio.
Naujausi komentarai