Lietuva turi dar vieną unikalų turizmo objektą – didžiausią pasaulyje „LIKE“ simbolį, skirtą socialiniams tinklams. Šis ženklas penktadienį, lapkričio 7 d., įžiebtas ant į geriausių pasaulio slidinėjimo trasų penketuką patenkančios Druskininkų „Snow Arena“ pastato fasado maždaug 50 metrų aukštyje. Miestą, kuriame stovės didžiausias pasaulyje „LIKE“ simbolis, dar praėjusiais metais išrinko socialinių tinklų vartotojai, naudojęsi specialia kampanijai „Like‘able Lithuania“ sukurta Miestų varžytuvių aplikacija.
„Nuo šiol ne tik Druskininkai, bet ir visa Lietuva turės dar vieną unikalų turizmo objektą – didžiausią pasaulyje LIKE simbolį, skirtą socialiniams tinklams. Norint sudominti ir pritraukti šiuolaikinių turistų svarbu pasiūlyti originalių, nestandartinių, įkvepiančių dalykų ir kuo daugiau Lietuva galės jų pasiūlyti, tuo jos patrauklumas ir žinomumas pasauliniame kontekste bus didesnis“,- kalbėjo Valstybinio turizmo departamento vyriausioji patarėja dr. Raimonda Balnienė.
„Dėkoju Druskininkų gerbėjams ir bendruomenei, palaikiusiems Druskininkus šiame konkurse. Druskininkai gražėja, yra mylimi visų Lietuvos žmonių. To pasiekėme darnios bendruomenės dėka. Druskininkus kuriame visi kartu, šias pastangas įvertino ir beveik 8 tūkstančiai socialinių tinklų vartotojų, palaikiusių kurortą konkurse“, – „LIKE“ simbolio pristatymo metu sakė Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas.
Praėjusių metų pabaigoje, išaiškėjus varžytuvių nugalėtojui, Druskininkų savivaldybės merui Ričardui Malinauskui buvo įteikta simbolinė LIKE ženklo kapsulė, kuri simbolio įžiebimo ceremonijos metu buvo užpildyta ir taip palikta žinia ateities kartoms. Dokumentą, kuris įdėtas į kapsulę, pasirašė Lietuvos Respublikos ūkio ministras Evaldas Gustas, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos vyriausioji patarėja dr. Raimonda Balnienė ir Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas. Kapsulė kartu su simboliniu dokumentu viduje bus įrėminta ir eksponuojama Druskininkuose, komplekse SNOW ARENA.
„Like“ simbolis Druskininkuose iškilo kaip Lietuvos viešinimo kampanijos socialiniuose tinkluose „Like‘able Lithuania“ rezultatas – per pirmuosius kampanijos įgyvendinimo metus Lietuva surinko daugiau nei 1 000 000 „like‘ų“ – tiek interakcijų socialiniuose tinkluose įvykdė kampanijos gerbėjai. Tačiau čia kampanija nesustoja ir Lietuvos įvaizdis socialiniuose tinkluose ir toliau bus aktyviai formuojamas. Tikimasi, kad „Like‘able Lithuania“ kampanijos tęstinumas socialiniuose tinkluose leis ir toliau skatinti vietinį bei atvykstamąjį turizmą, potencialius turistus supažindins su Lietuvos kultūra bei įdomiais objektais, pateiks turistams naudingų patarimų, ką nuveikti, pamatyti ir patirti mūsų šalyje.
Naujausi komentarai