– Smarkiai pasikeis traukinių kryptys? Nuo kada startuos nauju maršrutu?
– Tikrai, to labai laukiame, jautėme ir iš gyventojų pusės, ir iš kaimynų lenkų poreikį turėti tokį susisiekimą tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių. Ir ne tik. Bus galima susisiekti ir su kitais didžiaisiais šalių miestais, todėl labai džiaugiamės pristatydami šį maršrutą nuo gruodžio 11 d.
– Kol kas ši kelionė nauju maršrutu bus pakankamai ilga. Kas tam turi įtakos?
– Na, šiandien dar neturime galimybės keliauti greitaisiais traukiniais. Kelionės trukmę iš tiesų lemia stotelių skaičius, turimos infrastruktūrinės ir techninės galimybės, taip pat riedmenų parkas. Viskas susideda į vieną komplektą. Be abejo, partneriai iš Lenkijos ir mes darėme viską, kad ta kelionė būtų kuo trumpesnė ir kuo konkurencingesnė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kiek konkrečiai truks ši kelionė?
– Nuo Vilniaus iki Varšuvos kelionė truks 9.03 val. O keliaujantiems iki Krokuvos prisidės dar 3.5 val., viso – 12 val. Nuo Varšuvos iki Vilniaus – 8.59 val.
Nuo Vilniaus iki Varšuvos kelionė truks 9 val. 3 min. O keliaujantiems iki Krokuvos prisidės dar 3.5 val., viso – 12 val.
– Nuo kur prasideda ta kelionė?
– Vykstame tiesioginiu maršrutu iki pat Lietuvos–Lenkijos pasienio, t. y. iki Mockavos. Bet vis tiek pas mus yra ir tarpiniai sustojimai – Kaišiadorys–Kaunas–Marijampolė, o tada – Mockava. Joje, pasienyje, ir vyks persėdimas. Tvarkaraštis taip sureguliuotas, kad tai truks pusvalandį. Tad keleiviai galės ramiai persėsti, persinešti lagaminus ir kitus gabenamus daiktus.
– Gruodį prasidės kelionės į Varšuvą, Krokuvą. Ko reikia, kad tos kelionės dar labiau pagreitėtų, o laikas sutrumpėtų?
– Pirmiausiai – infrastruktūros, nes šiai dienai ji dar nepritaikyta greitųjų traukinių eismui. Kitas dalykas – pačių traukinių, riedmenų.
– Kada tas lūžis galėtų įvykti?
– Tas lūžis bus „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas, geležinkelio nutiesimas, tuomet Varšuvą ir kitus Vakarų Europos miestus galėsime pasiekti per labai trumpą laiką.
Naujausi komentarai