Neįtikėtina, bet tikra – Panevėžys mažiausiai 15 metų nekėlė automobilių parkavimo kainos.
„Iš kur atvažiuoja, iš Vilniaus, Kauno, sako, čia – juokai. 10 metų ta pati kaina, 30 centų“, – pasakojo vyras.
Ne dėl vilniečių linksminimo kaina laikėsi. Pasak savivaldybės, nesinorėjo „vairuotojams lupti kailio“.
„Visi juokiasi iš mūsų, per tiek metų – 30 centų, čia juokas“, – pabrėžė vyras.
Savivaldybė pagaliau nusprendė Panevėžyje daryti dvi parkavimo zonas ir kelti kainas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Raudonoji zona apims miesto centrą, žalioji – tolimesnes gatves. Pastarojoje automobilių parkavimo kaina liks nepakitusi, 30 centų už valandą, bet raudonojoje zonoje kaina padvigubės, nebeliks tų 30 centų.
Savivaldybė teigė, kad kainas nutarė kelti ne dėl didesnių rinkliavų į miesto biudžetą, o dėl automobilių srautų reguliavimo, ypač miesto centre. Visiems reikia centro.
„Paprastai vertiname, ar yra 80 vietų užimta, ne daugiau kaip 80 vietų. Reiškia, 20 procentų visose stovėjimo vietose turi būti laisva“, – nurodė Panevėžio savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Taip pat tikimasi, kad ir 30 centų pakeltu mokesčiu, jog daugiau žmonių rinksis visuomeninį transportą arba eis pėstute. Mėgėjams už dyką automobilį statyti svetimų daugiabučių kiemuose – prastos naujienos.
„Nuo šiol daugiabučių bendrijos, jei priimtų sprendimą, kad nori, jog jų teritorija būtų įtraukta į atitinkamai šalia esančią zoną, tai savivaldybė tą svarstys ir, tikėtina, užtikrins tokią galimybę“, – kalbėjo T. Jukna.
Panevėžys iš visų didžiųjų Lietuvos miestų su automobilių parkavimu vis tiek išlieka pigiausias. Kaune už valandos stovėjimą raudonojoje zonoje vairuotojai moka 2 Eur, Vilniuje, Klaipėdoje – 1,5 Eur, Šiauliuose – 90 centų. Šiaip ar taip mokestis už parkavimą pigiau nei bauda.
Naujausi komentarai