Pereiti į pagrindinį turinį

Stengėsi pagelbėti griovyje sėdinčiai senolei: tarnyboms skambino daugybę kartų

2020-11-14 21:50
DMN inf.

Socialiniuose tinkluose plinta jautrus pasakojimas apie nesusikalbėjimą su specialiosiomis tarnybomis.

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

„Mielieji Jašiūnų gyventojai, šiandien ryte atsidūriau nemalonioje situacijoje, – rašoma penktadienio rytą moters parašytame įraše. – Išvažiuodama į darbą pamačiau griovyje sėdinčią senutę, mojuojančią ranka ir lazda. Ji kvietė pagalbą. Sustojau. Paklausiau, kas atsitiko. Papasakojo, kad miršta jos vyras ir nerado telefono iškviesti pagalbos, tai išėjo į kaimą, kad kas nors padėtų.“

Anot įrašo autorės, 5.58 val. ryto buvo paskambinta numeriu 112.  „Buvo paprašyta, kad į Jašiūnų miestelį, Pušų gatvę, atvyktų policijos pareigūnai ir greitoji medicinos pagalba. Praėjus pusvalandžiui, 6.26 val., paskambinau dar kartą į 112 pasitikslinti iš kur važiuoja – ar iš Šalčininkų, ar iš Vilniaus. Atsakė paskambint numeriu 113 ir pasitikslinti. Paskambinus jiems, sulaukiau atsakymo, kad nėra užregistruoto tokio iškvietimo. Registravomės iš naujo, kad atvažiuotų greitoji... Perskambinus į 112 išsiaiškinome, kad jie neteisingai užregistravo iškvietimą (į Parko gatvę, kad sumušta moteris). Vėl išaiškinau kur mes ir kokia situacija. 6.34 val. dar kartą paskambinau į 112, kad pas senelę greičiau pavyktų atvažiuoti policijai, nes vėlavau į darbą. Dar pastovėjus 20 minučių sulaukėme policijos, bet greitosios nebuvo.  Rytas, šalta, šlapia, o moteris apsirengusi tik su naktinukais ir ant viršaus apsivilkusi kailinukus, ant galvos – skara. Senelei buvo pasakyta atsistoti prie policijos automobilio priekio ir laukti greitosios, nors greitosios jau laukėme visą valandą. Gaila, kad nepasiūlė jai atsisėsti į šiltą policijos mašiną“, – pamena moteris.

„Facebook“ nuotr.

Įrašo, kuris sujaudino daugelį internautų, autorė teigė, kad tiksliai nežino, kaip situacija pasibaigė. „Tikiuosi, kad greitoji išvis atvažiavo, o policija visgi jai pasiūlė pasišildyti mašinoje, nes jų pareiga yra ginti, saugoti, padėti. Gaila, kad mūsų pagalbos tarnybos taip ilgai reaguoja į pagalbos prašymus, nes šioje situacijoje gal visgi pavyktų išgelbėti žmogui gyvybę, jeigu būtų sureaguota anksčiau“, – vylėsi įrašo autorė. 

Skubi pagalba 112 socialiniame tinkle sureagavo į šį plintantį įrašą. „Kaip gimsta mitai... Vakar ryte, beveik tuo pat metu, iš Jašiūnų miestelio buvo gauti du pagalbos prašymai: dėl smurto artimoje aplinkoje iš Parko gatvės ir dėl mirusio asmens iš Pušų gatvės. Informacija abiem atvejais buvo priimta, užregistruota, perduota tarnyboms. Pranešėja iš Pušų g. po to skambino dar du kartus ir teiravosi, kada atvyks pagalbos tarnybos. Mūsų operatorės, kalbėdamos su ja tikrai nesakė, kad jos pranešimas užregistruotas neteisingai – tokio skambučio garso įrašo savo informacinėje sistemoje neradome. Iš kur pranešėja sužinojo, kad tarnyboms buvo perduotas pranešimas ir apie įvykį Parko gatvėje, tikrai negalime pasakyti. Bet to užteko, kad būtų padaryta išvada, kad tarnybos buvo išsiųstos ne tuo adresu. Po pasidalinimo šia istorija socialiniuose tinkluose eilinį kartą pasipylė kaltinimai Bendrojo pagalbos centro darbuotojams dėl neva sumaišyto adreso, aplaidaus darbo ir panašiai. Norime paprašyti: neskubėkite teisti. Jei Jums kyla klausimų ar abejonių dėl mūsų tarnybos darbo, kreipkitės el.p. [email protected]. Mes labai atsakingai žiūrime į savo pareigas, siekiame aukščiausios kokybės ir visada reaguojame į gautus skundus ar užklausimus. Visais atvejais bus patikrinta informacija ir jūs gausite Parengties ir kokybės kontrolės skyriaus specialistų atsakymus“, – rašoma šeštadienio rytą paviešintame atsakyme. 

„Facebook“ nuotr.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų