Pernai šis rodiklis buvo 62 proc., tačiau tyrėjai pažymi, jog pokyčius iš dalies lėmė ir atnaujinta tyrimo metodologija – žmones telefonu bei internetu, o ne namuose.
„Didesnį įsitraukimą skaitant spaudą rodo ir išaugęs skaitomų leidinių krepšelis: jeigu pernai tyrimo duomenimis Lietuvos gyventojas skaitė vidutiniškai apie 4 skirtingų pavadinimų leidinius, tai šiemet – 5“, – pranešime teigia „Kantar“ rinkos tyrimų vadovė Justina Dundulytė.
Spaudos auditorijos reprezentatyvus tyrimas atliktas vasarį-balandį, apklausus 1616 žmonių nuo 16 iki 74 metų. Tyrimo metu analizuoti 103 leidiniai: 8 dienraščiai, 34 savaitraščiai, 3 dvisavaitiniai, 34 mėnraščiai ir 17 dvimėnesinių/ketvirtinių leidinių.
Naujausi komentarai