Vairuotojų ir vežėjų prašoma kantrybės. Raginama nedelsiant įsivertinti situaciją bei planuotis keliones per tuos punktus, kurie yra mažiausiai apkrauti. O taip pat, perspėti partnerius užsienyje, kurie gabena krovinius į Lietuvą.
Pasak Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinio sekretoriaus Zenono Buivydo, į pasienio kontrolės punktų uždarymo situaciją reikia pažvelgti atsakingai.
Anot jo, visai netolimi praeities įvykiai aiškiai parodo, kad bet kurio punkto uždarymas daugiau ar mažiau pakoreguoja judėjimą bei bent keletą dienų įneša sumaišties.
„Šalies saugumas yra svarbiausia ir visi puikiai tą suprantame. Tačiau nepriklausomai nuo to, koks judėjimas buvo šiuose pasienio kontrolės punktuose, ar tai, kad juose judėjo tik tuščias krovininis transportas, uždarymas vis tiek daugiau ar mažiau palies vežėjų darbą. Gali išaugti pasienyje laukiančių vilkikų skaičius. Lenkijai uždarius pasienio kontrolės punktus irgi buvo raminama, jog eilės nepadidės, nors reali situacija buvo priešinga.
Šiuo atveju vilkikų vairuotojų prašome kantrybės, o tam, kad darbas eitųsi sklandžiai rekomenduojame atidžiai įsivertinti, kuriame punkte yra mažiausios eilės bei vykti būtent per ten. Taip pat apie situaciją perspėti partnerius užsienyje, kurie krovinius gabens ateityje“, – teigė asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius.
Rugpjūčio 17 d. ryto duomenimis, didžiausios vilkikų eilės yra Medininkų pasienio kontrolės punkte, kur po vidutiniškai 13 valandų laukia 140 vilkikų. Raigardo pasienio kontrolės punkte po vidutiniškai 11 valandų laukia 100 vilkikų. Šalčininkų pasienio kontrolės punkte po vidutiniškai 5 valandas laukia 50 vilkikų.
Naujausi komentarai