Ketvirtadienį miesto taryba apsispręs, ar 10 centų branginti autobusų ir troleibusų bilietus. Šiuo metu vienkartinis bilietas kainuoja 1,70 lito, tarybai siūloma pakelti kainą iki 1,80 lito. Be to, siūloma padidinti mėnesinio bilieto kainą iki 92 litų.
Praėjusių metų pabaigoje pabrangę visuomeninio transporto bilietai, atrodo, nepadeda „Autroliui“ ir „Kauno autobusams“ susitvarkyti su prasta ekonomine padėtimi.
Kauno miesto savivaldybė sumažino miesto viešojo transporto finansavimą - šių metų biudžete tam numatyta 5 mln. litų mažesnė suma nei pernai. Iki sausio 1 dienos savivaldybė vežėjams buvo įsiskolinusi per 19 mln. litų.
Siekiant sumažinti viešojo transporto veiklos sąnaudas, nuo balandžio 1 dienos pakeisti autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai - šitaip viešasis transportas nuvažiuos 2 mln. kilometrų mažiau.
Jeigu taryba pritartų sprendimui dar pabranginti bilietus, tikimasi, kad viešajam transportui reikėtų skirti 4 mln. litų mažiau.
Ar tikrai bilietų branginimas yra vienintelė išeitis, padėsianti savivaldybei išbristi iš skolų? Galbūt turite idėjų, kaip kitaip būtų galima patobulinti viešojo transporto sistemą ir jo vadybą, kad „Autrolis“ ir „Kauno autobusai“ nepatirtų nuostolių, bet dirbtų efektyviai? Jeigu gyvenate užsienyje, gal galėtumėte pasidalinti savo patirtimi, kaip funkcionuoja viešojo transporto sistema (nuolaidos, bilietų rūšys, dotuojami/nedotuojami maršrutai)?
Kviečiame diskutuoti ir dalintis idėjomis portalo forume.
Naujausi komentarai