Sunkumų kamuojamos JAV bendrovės „General Motors“ (GM) automobilių pardavimai Europoje 2009-ųjų antrajame ketvirtyje pasiekė 471 82 tiražą arba 9,2 proc. rinkos. Dėl išgyvenamos ekonominės krizės, kuri yra pati sunkiausia nuo didžiosios depresijos laikų ir kuri stipriai atsiliepė autotransporto verslui, GM pardavimų apimtis šiame regione sumažėjo 20-čia proc. (bendras pramonės nuosmukis yra 18 proc.).
„Opel“ markės mašinų parduota 347 330. Kompanijos atstovai teigia, kad Vokietijos rinkoje antrasis šių metų ketvirtis tapo geriausiu „Opel“ gamintojams nuo 2000-ųjų. Tokiems rezultatams turėjo įtakos ir valstybinė programa, remianti naujų automobilių pardavimą. „Opel Corsa“ 2009-ųjų antrąjį ketvirtį tapo mažos klasės automobilių lyderiu Vokietijoje.
„Chevrolet“ automobilių per antrąjį ketvirtį Europoje buvo parduota 115 526. Nors šis skaičius nėra itin įspūdingas, visgi tai naujas „Chevrolet“ rekordas, padėjęs užimti 2,3 proc. Senojo žemyno rinkos.
„Valstybinės rėmimo programos, tokios kaip Vokietijoje, yra geras pavyzdys, kaip stipri valstybės vykdoma politika padeda atsilaikyti prieš pasaulinės ekonominės krizės poveikį“, - pareiškė „GM Europe“ viceprezidentas Brentas Dewaras.
Jis prognozavo, kad automobilių industrijai sugrįžti prie 2007-ųjų pardavimų lygio prireiks keleto metų, nes šis ūkio sektorius itin kenčia nuo pasaulinės ekonominės krizės.
Naujausi komentarai