Kompanija DHL nusprendė pati pasigaminti hibridinį 14 tonų sunkvežimį regioniniams pervežimams. Tiesa, jie susikūrė tik pačią sistemą, kurią įmontavo į „DAF LF 55“ sunkvežimį.
Didžiojoje Britanijoje šiuo metu važinėjanti transporto priemonė kol kas visiškai tenkina kompanijos poreikius. Ji gerokai skiriasi nuo hibridų, kuriuos siūlo didieji vilkikų gamintojai. Esminis skirtumas yra tai, kad 4,5 l. „Paccar FR/Cummins ISB“ variklis niekada nesuka sunkvežimio ratų. Jis, panašiai kaip irkarjeriniuose vilkikuose, naudojamas tik elektros energijai gaminti.
Dirbdamas ekonomišku rėžimu, 1,1 – 1,6 tūkst. apsisukimų per minutę intervale, dyzelinis variklis tiekia energiją 120 kW galios elektriniam varikliui, pritvirtintam prie originalios sunkvežimio važiuoklės. Sankaba ir pavarų dėžė yra pašalintos.
Taip pat šiame sunkvežimyje nerasime hibridams įprastų elektros kaupimo baterijų. Naudojami kondensotariai, kurie trumpą laiką gali išlaikyti elektros energiją, gaunamą stabdymo metu. Ši energija panaudojama, kuomet transporto priemonė akseleruoja ar juda įkalnėn ir taip sumažina dyzelinio variklio apkrovą.
DHL atstovai teigia, kad jie keletą metų naudojo tradicinius hibridinius vilkikus, tačiau liko nusivylę jų efektyvumu ir taupumu. Kompanija tiki, kad ši transporto priemonė bus efektyvesnė.
Naujausi komentarai