Nuolatinių atstovų komitetas 2013 m. birželio 27 d. suteikė ES Tarybai pirmininkaujančiai Airijai bendrąjį mandatą pradėti trišalius dialogus su Europos Parlamentu ir Europos Komisija dėl motorinių transporto priemonių triukšmo lygio pasiūlymo, informuoja Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos.
Tačiau dėl pasibaigusio Airijos pirmininkavimo ES Tarybai laiko bendrasis mandatas buvo perleistas Lietuvai, kuri pirmąjį trišalį dialogą surengė spalio 1 dieną.
Valstybinės kelių transporto inspekcijos specialistų, pirmininkaujančių ES Tarybos darbo grupei, užduotis – atstovauti ES šalių interesams, kurie buvo svarstyti ES Tarybos darbo grupėje. Trišalio dialogo metu buvo deramasi su Europos Parlamento ir Europos Komisijos atstovais. Pagrindinis šių derybų tikslas – įvertinti visų dialoge dalyvaujančių pusių pasiūlymus, argumentus ir priimti kompromisinį sprendimą.
Europos Komisijos pasiūlymo projekto tikslas – užtikrinti aukšto lygio sveikatos ir aplinkos apsaugą ir apsaugoti variklinių transporto priemonių vidaus rinką atsižvelgiant į jų skleidžiamo garso lygį.
Šiuo projektu siekiama sumažinti aplinkos triukšmą įvedant naują bandymo metodą skleidžiamam triukšmui matuoti, sumažinant triukšmo ribines vertes, įtraukiant į tipo tvirtinimo procedūrą papildomas nuostatas dėl garso skleidimo, užtikrinti saugumą keliuose ir darbe, nustatant elektrinių ir elektrinių hibridinių transporto priemonių skleidžiamo triukšmo mažiausio lygio reikalavimus.
Pradinį Reglamento dėl motorinių transporto priemonių triukšmo lygio pasiūlymo projektą Europos Komisija pateikė 2011 metų pradžioje. Europos Parlamento Aplinkos, visuomenės sveikatos ir maisto saugos komitetas (ENVI) dėl šio pasiūlymo projekto balsavo 2013 m. rugsėjo 18 d. ir suteikė mandatą pradėti trišalius dialogus.
Naujausi komentarai