Antrosios kartos „Mazda6“, debiutavusi 2007-ųjų rudenį, turėtų sulaukti dar didesnio populiarumo. Rinkoje pasirodė nauja versija su galingu japonišku 2,2 litro darbinio tūrio varikliu su turbina. Tai yra vienas tyliausių ir galingiausių jėgos agregatų, montuojamų į šios klasės automobilius.
„Mazda6” visuomet buvo smagus vairuoti automobilis. Su nauja „Mazda6“ karta dinamiško vairavimo savybių prisidėjo dar daugiau. „Mazda6“ modelių gamoje yra 3 dinamiški MZR benzininiai varikliai (2,5, 2,0 ir 1,8 litro) pasiekiantys 120, 147 ir 170 AG galią bei MZR-CD 2,0 litro „Common-rail“ 140 AG turbodyzelinis variklis. Dabar „Mazda“ pristato dar vieną turbodyzelinį variklį, kuris yra vienas mažiausiai aplinką teršiančių, galingiausių ir tyliausių tarp savo klasės automobilių.
Siekiant išgauti geresnius galios ir maksimalaus sukimo momento rodiklius, naujajame 2,2 litro variklyje yra sumontuotas itin efektyvus kintančios geometrijos turbo įkroviklis. Tai padidina galimą maksimalią galią ir sukimo momentą, esant nedideliems ir dideliems greičiams. Variklis yra dinamiškas visame 1800 - 3000 asp/min. intervale. Važiuojant 3 pavara nuo 50 iki 100 km/val. greičio galima įsibėgėti 1,7 sek. greičiau nei automobiliu su MZR-CD 2,0-litro varikliu.
Vidutinės degalų sąnaudos 5,5 ir 5,7 l/100 km bei CO2 emisija 147 - 152 g/km. - taip pat yra vieni geriausių rodiklių tarp šios klasės automobilių. Be to, moderni naujojo variklio „Common-rail“ technologija užtikrina mažą triukšmo lygį. MZR-CD 2.2 turbodyzelinis variklis turi 3 versijas: 185 AG, 163 AG ir 125 AG atitinkamai su 400, 360 ir 310 Nm maksimaliu sukimo momentu.
Lietuvoje „Mazda6“ sedanas su naujuoju 2,2 ltr. 163 AG turbodyzeliniu varikliu kainuos 87 140 Lt, hečbekas - 88 520 Lt, o universalas - 89 900 Lt.
Naujausi komentarai