Britų kompanijos „Jaguar" inžinieriai, bendradarbiaudami su kolegomis iš koncerno PSA, sukonstravo naują dyzelinį agregatą. Jis bus montuojamas po įspūdingojo modelio XF bei visureigio „Land Rover Discovery" kapotu.
Variklis pagamintas tobulinant senąjį V6 tipo, 2,7 litro motorą. Jo darbinis tūris buvo padidintas iki 3 l, o naujos kartos „common-rail" sistema agregato galią išaugino daugiau nei trečdaliu - nuo 207 iki 272 AG. Maksimalus sukimo momentas padidėjo nuo 435 iki 570 Nm. Be to, „Jaguar" siūlys ir mažiau forsuotą 240 AG versiją.
Apžvalgininkai teigia, kad „Jaguar XF" su abiem agregatais taps itin rimtu varžovu tokiems autoritetams kaip "Audi 3,0 TDI", "Mercedes-Benz E 320 CDI" ir netgi BMW 535d. Naujieji dyzeliniai varikliai bus komplektuojami su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, kuri be kita ko padės apčiuopiamai (10-12 proc.) sumažinti degalų sąnaudas. Galingesniuoju varikliu apginkluotas „Jaguar XF" 100 km kelią įveikti prireiks 6,7 l dyzelino.
Iiki 100 km/val. greičio automobilis įsibėgės per 5,9 sekundės - 1, 8 sekundės greičiau nei senesnis 2,7 l dyzelis. Automobilio išmetamo CO2 kiekis sumažėjo nuo 199 g/km iki 179 g/km.
Naujausi komentarai