Siekdama padidinti matomumą skaitmeninėje erdvėje „Renault“ pristato du naujus interneto projektus: „Renaultshop“ ir „Renault TV“ (www.renault.tv).
„Renault“, planuodama naują projektą „Renaultshop“, pradeda e-verslą. Šio projekto tikslas - sumažinti išlaidas, skiriamas salonų inventoriui įsigyti ir padidinti pardavimus. Tikimais, kad klientams teikiama „Renaultshop“ nauda bus akivaizdi: jie galės naudotis patogia paieškos sistema pagal oficialius atstovus, geografinę vietovę, modelį ar skiriamą pinigų sumą. Prancūzijoje ir Ispanijoje šis projektas bus pristatytas iki š. m. vasaros, o antroje metų pusėje - kitose Europos šalyse (Italijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje).
Peržiūrėdama savo marketingo strategiją ir pagrindinį dėmesį skirdama naujiems resursams „Renault“ pristato dar veną naują projektą - internetinį televizijos kanalą www.renault.tv. „Renault TV“, transliuojama prancūzų ir anglų kalbomis, bus ne tik informatyvi, bet ir pramoginė. Televizijoje pristatomi nauji produktai, automobilių sporto naujienos bei kitos įdomybės, susijusios su automobilizmu.
Naujausi komentarai