Pereiti į pagrindinį turinį

„Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet

2010-06-01 16:11
„Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet „Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet „Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet „Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet „Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet „Tuk tukų“ evoliucija – dar šiemet

Indijos automobilių gamintojas „Tata Motors“ plečia pigiausių pasaulio automobilių rinkos dalį. Po mažylio „Nano“ sėkmės, rengiamasi gaminti pamainą „tuk tukams“.

Pagyros – vien gamintojų

Gamintojas tikisi padaryti tai, ko esą per pastaruosius 50 metų nė vienas iš automobilių gamintojų nedrįso įgyvendinti. „Magic Iris“ keturratis keleivinis automobilis sukurtas siekiant pagerinti viešojo transporto kokybę.

Kampanijos pristatomas kaip saugus, patogus ir manevringas mažylis yra skirtas tiems, kurių gyvenimas priklauso nuo triračių „tuk tukų“. Automobilį primenančioje uždaroje kabinoje gali patogiai sėdėti keturi keleiviai – trys gale ir vienas šalia vairuotojo priekyje.

Triduris „Tatos“ gaminys turėtų pagerinti ne tik viešojo transporto kokybę, bet ir jų savininkų pajamas. Mažylis rinkoje turėtų pasirodyti šiemet.

Šių metų sausį Delio automobilių parodoje pristatyta naujiena jau sukėlė didelį susidomėjimą Indijoje. Lieka neaišku tik kaip šį automobilį įvardinti – kas  tai – minivenas, autobusiukas, furgonas ar tiesiog „Nano“ milžinas?

„Tata“ prognozuoja, kad 3 000 JAV dol. kainuosiančių „Magic Iris“ per metus galės pagaminti 700 000 vnt.

Techniniai duomenys

12 arba 10 colių ratai šiam modeliui suteikia panašų į automobilio stabilumą kelyje. Gamintojas pažymi, kad iš metalo lakštų pagamintas kietas stogas bei priekiniai ir galinis žibintai žymiai padidina saugumą.

Keturratis bus gaminamas ant „ Nano“ platformos. Inžinieriai po variklio dangčiu nusprendė sumontuoti 11,3 AG variklį, kuris veikia kartu su trumpų pavarų dėže.

611 cm3 vandeniu aušinamas dyzelinis variklis su 10 litrų degalų baku leidžia nuvažiuoti tolimesnius atstumus didžiausiu galimu 55 km/val. greičiu.

Saugus – tik Indijoje

Pagrindiniai keturračio trūkumai – mašinoje nėra veikiančios šildymo sistemos, neišlaikytas Europos saugumo testas, o tai žymiai apriboja šio modelio realizavimo galimybę už Indijos ribų.

Automobilis, vaizdžiai tariant, spartietiškas: nėra net įprastų šoninių stiklų, o nuo lietaus ir vėjo tariamai apsaugo medžiaginės užuolaidos su skaidria polietileno plėve. Yra žibintai ir vienas priekinio stiklo valytuvas.

Ekspertai, nepaisant modelio trūkumų, pranašauja jam gerą ateitį.

Krovininė versija

Kompanija taip pat planuoja krovininę automobilio versiją, gebančią vežti 500 kg krovinį. Ši versija  rinkoje turėtų pasirodyti po 6 mėnesių nuo keleivinės versijos pasirodymo.

Pardavimų ir rinkodaros skyriaus viceprezidentas R. Ramakrišnanas: „Pirmiausia pasirodys dyzelinis, o vėliau galbūt ir elektra, benzinu ar suspaustomis gamtinėmis dujomis varomi modeliai“.

Jo teigimu, kaimo rinkos nišoje trūko saugios ir komfortabilios keturratės transporto priemonės, kurią ir užpildys „Magic Iris“.

Parengta pagal: lethistorylive.com, financialexpress.com, newsru.com inf.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų